COVIDVAKSINER - LA BARNA VÆRE I FRED
Kommentarer
#4402
Covid vaksinen er en eksperimentell cocktail med ukjente virkninger for barn, unge, voksne og eldre. Jeg frykter vi vil få unødige helseproblemer og dødsfall i fremtiden..Paul Kvedalen (Porsgrunn, 2021-09-07)
#4404
Å vaksinere barn med en hastegodkjent injeksjon strir mot all fornuft.Barn blir i utgangspunktet ikke syk av corona og skal ikke ta ansvar for å beskytte utsatte grupper av befolkningen som allerede er vaksinert. Å glemme bivirkninger etter svineinfluensa vaksinen viser kun at denne vaksinen handler om helt andre ting enn helse,som makt og politikkMarit Forsberg (Rolvsøy , 2021-09-07)
#4407
Risikoen er for høy! Barna må skånes for frykten.Merete Nordstrand (Fredrikstad, 2021-09-07)
#4409
Jeg signerer fordi at barn ikke skal få dette udokumenterte stoffet i segViggo Willassen (Straumsjøen, 2021-09-07)
#4412
La barna være i fred !!!Marita Naas (Elnesvågen, 2021-09-07)
#4413
Barn og ungdommer bør ikke utsettes for bivirkninger av covid 19 vaksinene. Dette sett opp imot hvor få barn som faktisk blir syke.Andreas Ryde (Cham, 2021-09-07)
#4417
Jeg er imot Corona hysterietPer Roger Tvedt (Skien , 2021-09-07)
#4422
NATURLIG IMMUNITET GIR BEST BESKYTTELSE!Barn blir ikke syke av covid-19. Dessuten gir vaksinen mye værre sykdom enn selve sykdommen hos friske barn.
Den israelske undersøkelsen som det refereres til i lenken, bekrefter det mange har tenkt, men som kontinuerlig har blitt fornektet av myndigheter og taspersoner for massevaksinasjon: Naturlig beskyttelse gjennom smitte gir b e d r e beskyttelse mot ny covid19 smitte (f eks deltavarianten) enn vaksinen. Dermed bør alle diskusjoner og planer om massevaksinering av barn og ungdom skrinlegges!
Hege Ness (Steinkjer, 2021-09-07)
#4430
Det er høyst uetisk og uforsvarlig å utsette barn for en ikke endelig godkjent sprøyte som vil gjøre mer skade enn nytte. Det er folkemord i mine øyne.Linn Viktoria Goksør (Molde , 2021-09-07)
#4436
Dette er ikke veien å gå!!!! tenk eller forebygging, holding til kost og trimRobert Andersen (Stavern , 2021-09-08)
#4437
INGEN TRENGER DENNE GENTERAPIEN!!!!Mari Samuelsen (Tromsø, 2021-09-08)
#4447
Beskytt barna fra skadelig mrn@ v@ksineUnni Børstad (Namsos , 2021-09-08)
#4451
Ikke gi barna denne eksprementelle injeksjonen som ingen vet langtidsvirkningene av. Barn skal ikke utsettes for dette forsøket.Lisbeth Kverneng (Oslo, 2021-09-08)
#4455
Dette er en eksperimentell vaksine og barna som har godt naturlig immunforsvar skal/må slippe å utsettes for dette når vi ikke vet konsekvensene ennå! Det finnes ingen god grunn for å gi barn dette.Ingvild Synnes (Horten, 2021-09-08)
#4463
Det fins ingen grunn til å teste eller vaksinere barn med en ikke godkjent vaksine.Monica Lie Hansen (Moss, 2021-09-08)
#4465
De kan bli syke å dø...Hanne-Birte Koppen (Ørsta, 2021-09-08)
#4466
Alle oppegående mennesker ser at dette ikke handler om å beskytte folk fra et virus. Denne såkalte vaksinen har tydelig vist seg å være helt unødvendig da medisin som Ivermectin har vist seg å være langt mer effektiv. Samt barn tåler meget godt smitte, og således får de solid immunitet. Om det overhodet finnes et virus å bli immun mot.Den såkalte vaksinen har vist seg å være livsfarlig. Og jeg synes fryktelig synd på de som har latt seg lure til å bli med på dette eksperimentet. Den dagen et coronavirus virkelig dukker opp og går rundt blandt folk som influensa, vil de dø som fluer da deres immunforsvar vil reagere med for hard skyts. (Velkjent fra alle tidligere forsøk på å lage en vaksine mot Corona)
Det er ingen coronapandemi. Det er et folkemord. Våre egne statsoverhoder dreper oss med overlegg og burde føres for riksrett. De har drept demokratiet i skjul av en pandemi og med kriselovgivning, propaganda og sensur samt voldsom bruk av psykologisk påvirkning for å skremme folk til å adlyde har de begynt, og gjennomfører en menneskerensing. Ingen vet hva som finnes i «vaksinene» og ingen har heller noen gang isolert dette påståtte coronaviruset.
Måten de tester oss på er under en hver kritikk. PCR kan ikke si noen ting om infeksjoner. I beste fall gir disse testene 97% falske positive svar. Altså er de kun et middel for å skape høye dødstall ved at alle som har hatt en positiv test blir registrert som coronadøde når de dør. Uansett hva de dør av.
Hele pandemien er bare et skalkeskjul for å fullføre jobben nazistene utførte for makteliten.
Thor-Morten Bonde Tandberg (Munkedal , 2021-09-08)
#4469
Ikke gjør barn som jo har bra immunforsvar, til prøvekaniner.Dette kan faktisk gå veldig galt.
Sverre Harlem (Oslo, 2021-09-08)
#4470
Det er sykt hva FHI driver med.Odin Engebraaten (Horten, 2021-09-08)
#4474
Vanligvis tar det opptil 10-15 år å utvikle en trygg vaksine. De nye koronavaksinene er utviklet på under 1 år og med en helt ny og eksperimentell teknologi som ingen kjenner konsekvensene av. Hva er bivirkningene av disse vaksinene etter 1,5 år? Eller 2 eller 3 år? Det er det INGEN som vet, og sier de at det er trygt så LYVER de. I tillegg har vaksineprodusentene frasagt seg ethvert erstatningsansvar i forhold til skader som måtte oppstå etter vaksinene. Og dette skal altså nå snart tvinges på våre barn? NEI TAKK!Tommy Almendingen (Brønnøysund, 2021-09-08)
#4478
Disse barna er ikke gamle nok til å ta valget selv. Alt for mange som får alvorlige bivirkninger av disse eksperimentelle vaksinene. Oppfinneren av mRNA advarer selv mot disse vaksinene! Barna blir jo ikke syke av covid en gang.Aleksander Isachsen (Ramnes, 2021-09-08)
#4482
Jeg frykter bivirkningene er større enn nytten for barnaGuri Kauserud (Oslo, 2021-09-08)
#4491
Vigtig med naturlig immunitet som favner vidtSynva Naa (Bergen, 2021-09-08)
#4493
Strider imot menneskerettigheter å tvangsvaksinere barn med en IKKE godkjent vaksineIda Isaksen bongo (Alta, 2021-09-08)
#4494
Jeg signerer fordi jeg er enig med initiativtakerne.Terje Valen (Bergen, 2021-09-08)
#4495
Barna er grensen for min tålmodighet. Et barns fremtid, er alt som betyr noe. Dette er et overtramp, som ikke skal gå upåaktet hen. Stopp nå!Jan-Haakon Schultze (Lillestrøm , 2021-09-08)
#4497
Jeg signerer fordi dette strider mot all sunn fornuft, og går i tillegg imot det som er sagt tidligere fra makthavernes side!Henny Haatuft (Bergen, 2021-09-08)
#4501
Barna har vist å ha lite problemer med covid, men langtidskonsekvensene av injeksjonen er foreløpig uklar. Vaksinerte kan fremdeles være bærere av viruset, også asymptomatisk. La barna være i fred!Kristin Thunheim Østrem (Sandnes, 2021-09-08)
#4508
Ikke rør barna med en vaksine som er haste godkjentSylvi-Iren Carlsen Søgård (Årnes, 2021-09-08)
#4509
Milgram-eksperimentet.Jarl-Roar Simonsen (Tromsø, 2021-09-08)
#4511
Barn rammes ikke av Covid-19 og skal ei heller derfor vaksineres med en ikke utprøvd vaksine.Øivind Ryenbakken (0491 Oslo, 2021-09-08)
#4521
Fordi to av de mest erfarne vaksine/virusforskere i verden sier vi ikke bør vaksiner annet enn de eldre (over 65), svake, de med underliggende sykdommer, og veldig overvektige personer, og la resten være. Den ene er Nobelprisvinner i medisin 2008, Luc Montagnier (89), som ikke er i tvil om det å vaksinere barn vil være en stor feiltagelse, basert på alt det han vet med sin enorme erfaring igjennom 60 år. Den andre er Dr. Robert Malone, vaksineforsker og en av oppfinnerne bak mRNA og DNA-vaksine teknologien. De er begge redde for ADE (antistoff-avhengig-forsterkning) hos de vaksinerte, som vil lede til ennå mer alvorlige sykdomstilfeller blant vaksinerte om ett år eller mer etter vaksinasjon:https://rumble.com/vhsm3h-nobel-laureate-luc-montagnier-warns-covid-vaccine-may-lead-to-neurodegenera.html
https://txarmyvet.blogspot.com/2021/09/dr-robert-malone-mrna-vaccine-inventor.html
ADE er nå bevist å være en potensiell fare ved Sars-Cov-2 og Delta-varianten av viruset, og KAN bli et stort problem ved massevaksinering, dette får vi jo se etter hvert hvordan utvikler seg:
https://www.journalofinfection.com/article/S0163-4453(21)00392-3/fulltext
Roar Dehli (Matrand, 2021-09-08)
#4527
Jeg har lest 100 vis av dokumenter og sett minst like mange videoer om denne saken og vet at corona er en PCR-pandemi. Vaksinene er ikke vaksiner og de er heller ikke godkjente - det er russisk rulett å ta disse. Barna må ikke røres.Mona Jensen (Krokstadelva, Norway, 2021-09-08)
#4528
Jeg synes ikke barn skal utsettes for riskioen ved eventuelle bivirkninger av vaksinen når man vet at dette ikke er en barnesykdom. Man vet ikke nok om langtidsbivirkninger av vaksinen. Risikoen er større enn nytten når barn ikke blir særlig syke.Vilde Fauchald (Oslo, 2021-09-08)
#4532
Vi dundrer avgårde for å vaksinere ned mot 6mnd alder, mens det statistisk (til og med) fra FHI hele tiden har vært presentert at barn ikke blir syke. Altså vaksinerer vi for vi er redde for at barn skal smitte andre, men smitte hvem? voksne er jo allerede enten vaksinert (og derfor er trygge?) eller har valgt å la være vaksinere seg (av egne årsaker og løper egen risiko?) Ergo dette henger ikke på greip. Det lukter av profitt og total ansvarsfraskrivelse. Vi klarer ikke teste og dokumentere senvirkninger av tidligere generasjoner på en 2 uker, 2 måneder, eller 2 år(!). Dette tar lang tid. Det er trist at vi forhaster oss, når vi vet så utrolig lite.Jan Richad Slang (Trøgstad, 2021-09-08)
#4537
Jeg signerer på dette oppropet, av flere grunner: For meg personlig er hele dette ekstreme corona vaksine maset og vaksine presset en haste og panikkartet "epidemi og pandemi" pga kun økonomisk vinning i flere ledd. Dette er vaksiner som det IKKE er blitt forsket nok på. Vi har ingen barn å miste i noe som kun er et vaksine eksperiment, og intet annet. For meg fremstår det som særdeles uforsvarlig av Erna og co der de kollektivt nå forsøker å presse foreldrene til barn og unge til å ta en vaksine, som ingen pr dags dato vet noe som helst om, verken kort eller langtidsbivirkninger på barn og ungdommer. Stakkars forelde som blir presset til noe de selv føler er totalt feil for sine egne barn. Kan mitt opprop bidra til å støtte foreldrene i deres rugende "Nei til eksprimentell vaksine på MITT barn", gjør jeg gjerne det.Tone Aasen (Moss, 2021-09-08)
#4546
Fordi jeg mener det er et folkemord som pågår, hvor de med all økonomisk makt prøver å få ned folketallet i verden. All mRMA injeksjoner og tester til covid er skadelige, ligger dokumentasjon på nettet så det holder om dette!Jørn Eriksen (Gibostad, 2021-09-08)
#4547
Jeg vil beskytte barna mot en eksperimentell vaksine de ikke trengerMarianne Nylund (Kragevikveien 220, 1860 Trøgstad , 2021-09-08)
#4563
Det er vel innlysende etter alle bivirkninger!!Ingunn Helene Vaet (Vinstra, 2021-09-08)
#4564
Barn tåler covid, eksperimentell genterapi er for tidlig å rulle ut på mennesker.Ronny Eilertsen (Eydehavn, 2021-09-08)
#4565
Jeg signerer, fordi jeg er enig i oppropet, og fordi det er viktig at vi får dokumentasjon på langtidseffekter av vaksinen før vi trygt kan gi den til barna våre.Line V. Bergendahl (Øvre Eiker, 2021-09-08)
#4570
Det ikke foreligger nok forskning på at det er trygt.At barn har bortimot 100 % overlevelsesmulighet om de skulle bli smittet av covid.Elin Synnøve Tvedten (Larvik, 2021-09-08)
#4571
Ingen kan gi en god forklaring på hvorfor barn skal vaksineres. De er i den absolutt laveste risikogruppen for covid bivirkninger (nesten ingen risiko). Vaksinen har vist flere og mer alvorlige bivirkninger hos barn en covid og den stopper ikke spredningen av viruset. Vi vet INGENTING om langtidvirkningene av dette viruset og det rr helt absurd å ta risiko hos barnSigurd Lind Aanby (Ås, 2021-09-08)
#4573
Galskap - INGEN BARN MÅ UTSETTES FOR ALVORLIGE BIVIRKNINGER FRA COVIDVAKSINER.Jorunn Ose Gjerde (Ulsteinvik, 2021-09-08)
#4580
Jeg vil støtte barn !Mick Skjørten (1189, 2021-09-08)
#4582
Det er absurd å gi medisiner uten kjente langtidsvirkninger til yngre mennesker. Spesielt når de tåler covid19 helt fint.Dette er helt vannvittig og har ingenting med helse å gjøre lenger. Dette har blitt noe annet..
Trond Eirik Karlsen (hyllestad, 2021-09-08)
#4586
Bekymret far og legeHenrik Jebsen (Kviteseid, 2021-09-08)
#4587
Det er ren galskap å skulle gi en slik «vaksine» til barn! Det er ikke verdt risikoen for alvorlige bivirkninger, særlig med tanke på at ingen kjenner hvilke senvirkninger som måtte komme etterhvert. De aller, aller fleste barn blir ikke syke engang av Covid-19, så dette er helt uansvarlig å skulle sprøyte inn i barn.Kristin Barlaup Martinsen (TORVIKBUKT, 2021-09-08)
#4591
Barn skal ikke bære byrden for å beskytte de syke og svake bland oss . dette er foreldrenes ansvar. og vi som er utsatte har et også et ansvar for egen helse. det er i senere studier blitt helt tydelig at disse vaksinene ikke er uten risiko.Tone Sofie Johnsen (HERRE, 2021-09-08)
#4596
Det er galskap satt i systemChristopher Wiedswang (Oslo, 2021-09-08)
#4597
Det er helt mot det øverste medisinske prinsippet PRIMUM NON NOCERE (først ikke skade) å vaksinere barn med Covid-19-vaksiner! Hver lege som anbefaler eller gjør det opptrer derfor uetisk!Ingo Manfreda (Kirkenes, 2021-09-08)
#4598
Barn har 50 ganger større sannsynlighet for å Dø av Covid "Vaksinen", enn fra Viruset- Dr. Michael Yeadon, tidligere VisePresident of SjefsForsker i Pfizer
Hvis du tillater Covid "Vaksinen" på barn, gjør du noe Kriminelt
- Prof. Sucharit Bhakdi
Nuremberg Kodene Forbyr "Vaksineringene" som nå pågår
- Prof. Francis Anthony Boyle, Universitetet i Chicago
Dette er ingen vaksine, det er permanent Genetisk Modifisering
- Dr. Andrew Wakefield
Covid "Vaksinen" har drept tusener
- Dr. Peter McCullough
Covid "Vaksinen" er et Biologisk Våpen
- Prof. Astrid Stuckelberger, Dr. Carrie Madej, Dr. Sherri Tenpenny, og flere andre leger
Michel Matre (Oslo, 2021-09-08)
#4599
Jeg signerer fordi jeg mener det er galt å vaksinere barn med en eksperimentell vaksine, for å verne voksne.Jørgen Fjeld (Oslo, 2021-09-08)
#4600
Jeg signerer fordi forskning vedr den genetiske "vaksinen" nå er tilgjengelig fra forskjellige land, deriblant Israel, vedens største forsøkslaboratorium.Irene Blom (HOLMESTRAND, 2021-09-08)