REINt på TIDe! Vi som står bak denne oppfordringa til stat og kommuner - og andre aktører - ber i samla flokk om at reinen i fjellet - og det andre viltet som lever der - nå må få mer oppmerksomhet,

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Overlevert

2024-06-14 07:39:09

Da har Stortinget fått overlevert dette oppropet fra 2021, som en påminnelse nå, både pr epost og fysisk overlevert denne uka. T.o.

Ola Vaagan Slåtten (mfl) langfjella.no (Godt 150 stk signerte der, før vi flyttet kampanjen hit, denne siden er for nye underskrivere)

Minnet Stortinget på dette oppropet vårt i dag

2024-06-10 12:21:42

Hei - ber om at dette før 13.6.24 overleveres Parlamentariske ledere, Energi og Miljøkomiteen, andre stortingspolitikere:     Kjære folkevalgte representanter!   I forbindelse med behandlingen av villreinfjella i Stortinget 13. juni 2024, rettes herved oppmerksomheten mot det brede oppropet fra 2021, som uttrykker bekymring for presset mot villreinen og fjelløkosystemene.   Det vil være et paradoks om disse titusen år gamle økosystemene kollapser nå, samtidig som at det private forbruket i landet er fordoblet flere ganger i vår korte levetid.   Håper dere tar ambisjonene fram 13. juni. Lykke til!   Mvh Ola Vaagan Slåtten, Hol i Hallingdal 10.6.24

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.