Nedjustering av fartsgrense og fartsdumper langs Hensveien

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Vi avslutter nå oppropet

2024-09-05 05:21:23

Flott å se at så mange støtter oppunder i denne saken!

Da vi allerede har fått det vi ønsker ifra kommunen ser jeg ingen videre hensikt å la oppropet fortsette ytterligere.

Fartsmåleren ble utplassert før helgen, som er veldig positiv. Det som ikke er så positivt er at alle fikk dette med seg, dermed velger veldig mange å ligge under fartsgrensen. Noe som absolutt er noe vi ønsker og er fint det! Men pr. nå får dette motsatt effekt og urealistiske målinger. Det jeg frykter er at så raskt målingene blir tatt ned er farten tilbake til det vante. Til tross for dette ser jeg fortsatt enkelte kjøre i en all for høy hastighet. Så det hjelper ikke om 8/10 er flinke, da denne strekken fortsatt utgjør en alt for stor risiko med høy hastighet. Hvis alle og de resterende som ikke er det- hadde hvert like flinke som de som har hvert det i denne perioden hadde det ikke hvert behov for slike tiltak.

Jeg personlig liker selv ikke fartshumper, tro det eller ei...her trumfer faktisk SIKKERHETEN først!!

jeg ser INGEN problematikk i forhold til trafikk dempende tiltak hvis mann alikevel har som hensikt å holde satt grense på gitt strekke, da har dette overhode ingenting å si for trafikantene som ferdes på denne strekken, det blir ei heller skader på biler, lengre utrykningstid osv.. Jeg lar kommunen ta saken videre.

Cathrine Solvang Aasli

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.