veronicas og barnas rett til å være sammen

Gjest

/ #30

2014-10-17 10:08

1 ord beskriver denne handlingen: Kidnapping!!

Jeg kan si på hånden på hjerte at jeg har gjort feil i arbeidslivet! Det kan jeg også si at mine kollegaer på alle nivåer også gjort. Jeg kan ikke tro at det i BV arbeider andre typer mennesker som ikke gjør feil i arbeidslivet! Hvis så må hele privat arbeidsliv lære av deres feilfrie arbeidsmetoder!
Men slik som jeg selv kjenner til innsiden av dette systemet fra alle instanser, kan jeg med egen erfaring si at de bedriver maktutøvelse, løgn, og ansvarsfraskrivelse, uten noen form for kvalitetssikring av egne arbeider.
Fylkesmannen er det overordna organet som skal påse BV, men det er som bukken som passer på havresekken.
I avhør hos politet må du signere på det skriftlige avhøret, for å samtykke at gjengivelser er korrekt gjengitt. I BV er det kun saksbehandler oppfatning som ligger til grunn i rapportene. Du har ingen realist mulighet til å påklage deres oppfatning. Deres ord står, og papirene følger deg resten av livet, som en sannhet, hugget i stein. Aldri gå i BV møter uten lydopptaker, aldri alene, helst aldri kom i deres befatning.
Mvh Lena Thornes