Steng grensen til Norge før det er for sent

Gjest

/ #281

2015-11-15 10:06

Grunnen til at jeg signerer: (vil bare informere om at jeg ikke er rasist eller har noe i mot utlendinger, så lenge de oppfører seg og er takknemlige/viser respekt)

Ja, selvsagt bør vi hjelpe flyktninger, men vi er et lite land og kan ikke ta på oss ansvaret for så mange som det nå har kommet/er på tur inn i Norge.
Vi i dette lille landet Norge har ikke ressurser til å ta i mot fler flyktninger, og med tanke på at terrorister og hvem som helst andre kan snike seg inn som flyktning? Nei takk!
Og så har mange av flyktningene klaget på dårlig internett, bo-forhold og at de kun får 3 måltider hver dag/liker ikke den norske maten..? Trodde de skulle bli glade for å unnslippe krig og elendighet.. Respektløst etter allt det vi har jort for dem, åpnet vårt land og hjerter for dem...
OK til at vi kan ta i mot NOEN flyktninger, men nå begynner jeg å bli nervøs og redd siden det kan være hvem som helst vi slipper inn i landet vårt..
Er også redd for at de vil endre på låver, regler, skikk, tradisjoner, norsk kultur osv... for det har jo allerede begynt å skje..