Sylvi Listhaug må for all del IKKE avsettes.

Gjest

/ #512

2016-02-11 23:17

Jeg synes Sylvi Listhaug gjør en formidabel innsats som politiker.De fleste oppegående mennesker burde forstå at det koster penger å tilpasse samfunnet med tusenvis av nye landsmenn som bl.annet tolker og opplæring og husvær.Senere vil det også koste penger med egne boliger og alt hva det innebærer.Jeg mistet alt jeg hadde ien brann og siden jeg ikke hadde innbo forsikring hadde jeg kun det jeg sto og gikk i.Jeg som norsk fikk ikke engang en ren truse eller ett par sokker.Men utlendingen som hadde jobb fikk en ny sykkel.Med så mange nedlagte bedrifter og mye arbeids ledighet blant nordmenn generelt er det jo ikke automatikk i at de får en jobb.Mange bedrifter har jo dukket under grunnet alle avgifter som er blitt påført bedrifter opp igjennom alle år med arbeiderpartiet og sentrums regjering og de rødgrønne..Norske regler gjør det jo vanskelig til og med at en sykepleier utdannet i ett annet land ikke får godkjent linsens.Dette gjelder også f.eks en bilmekaniker.De som flykter gjør det også fordi de er redd sønnene må i millitæret og de må jo få beskjed om at det er tvungen millitær i Norge også.Tragisk for mange som har mistet sine hjem men noen må jo bygge opp landet igjen og det er tragisk at det er de arbeidsføre med økonomi som .kommer.