Vi Krever at Terje Sørlie Skaug skal få behandling!

Gjest

/ #453

2016-06-22 12:38

Jeg kjenner ikke Terje eller hans familie, men har selv stått oppi noe lignende, derfor har jeg delt innlegget og skrevet litt av min historie! Lykke til i kampen!

Dette var det legene ville gjøre med meg også i 2006 :(
Jeg hadde en vilje sterk mann i mitt liv som sa NEI! Han gikk ut av jobb og tok meg hjem, stelte meg, trente meg, tuktet meg og ikke minst elsket meg <3

Få mennesker skjønner faktisk hva vi stod i den gangen, mennesker satte spor i våre liv på godt og på vondt! Tror ikke mange har giftet seg i et sykehus kapell med sykehuspresten som forettet vielsen og anestesilegen som spilte orgel, men kapellet var fylt til randen av nær familie, venner og ansatte ved sykehuset <3 Vi trosset alle odds, selv med 9 hjertestans,minst 1 hjerneslag og utsikten til et liv lenket til en seng!

I dag går jeg på mine 2 ben, rullatoren er mine xtra ben og rullestolen en venn som hjelper meg på reiser og når de fastmonterte bena ikke vil samarbeide ;) Det er mange motbakker, men det går faktisk både bortover og nedover bakker også ;) Angst og PTSD er blitt en del av våre liv, men svart galgenhumor og kjærlighet er god medisin og vi tar en dag av gangen!

Nå er gubben i full jobb og har skole i tillegg, noe som viser at det nytter å kjempe <3