Gjennomgang av NAV's klientbehandling

Quoted post


Gjest

#26

2015-11-19 13:41

Av erfaringer fra både behandlerside og fra egen erfaring, så er NAV sitt system i enkelte tilfeller særdeles rigid og vanskelig å manøvrere for både ansatte i NAV, helsepersonell og brukere.
Det er også usedvanlig personavhengig hvilken hjelp man får og hvordan man blir møtt som menneske. "Man skal være frisk for å være syk i Norge", det ligger mye sannhet i dette utsagnet. Og slik bør det jo i all enkelhet ikke være. Man bør oppleve å få hjelp og ikke mer motstand når man er på sitt mest sårbare både personlig og økonomisk.

Replies

68

#55 Re:

2015-12-10 16:40:16

#26: -  

 Ikke bare frisk for å Være syk. Du må jaggu Være rik også.. med de " store" utbetalingene som man får på aap skal jo rekke til medisiner å lege, spesialist osv når man blir sendt rundt som en kasteball