Nei til nedlegging av akutt og fødetilbud i Rana.

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Viktig dag for fremtiden for sykehuset vårt.

2024-01-09 11:10:34

I dag er det jo kanskje spesielt viktig å kunne gi sin tilslutning til oppropet : Nei til nedlegging av akutt og fødetilbud i Rana. For å signere dette oppropet MÅ du klikke inn på lenken for oppropet og logge deg inn på dette ved å bekrefte indentiteten vha FB. Dere trenger ikke å kliike på noen av øvrige lenker som popper opp. Jeg har fått enkelte spm om dette.

La oss håpe på en fornuftig avgjørelse i HN styret i dag.

Del gjerne dette med venner.

Oppdatering

2023-12-08 18:54:14

Så langt har 4129 signert dette oppropet digitalt. I tillegg har mellom 8-900 signert på papir. Totalt ca 5000 personer har valgt å stille opp for sykehuset vårt. Jeg håper at så mange som mulig stiller opp på Selfors den 14.12 kl 18.00 for å delta på markeringen der. Setter stor pris på om dere deler dette oppropet.

Oppdatering

2023-11-07 18:45:32

På under et døgn har dette oppropet passert 3000 underskrifter.  Dette viser at det er STOR vilje til å kjempe for det sykhustilbudet som finnes i Mo i Rana.  Takk til alle som har signert.  Spre gjerne budskapet om underskriftskampanjen.

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.