Anmeldelse For Massemord Med "Vaksine"

1. Alle som med viten og vilje har visst om alvoret angående dødelige og skadelige sprøyter eller har vært med på å bestemme eller skremme opp befolkningen må stilles til ansvar så fort som mulig siden de på nytt har startet kappløpet med sprøytene på nytt også i forkledning med sprøyter for alle mulige plager og sykdommer som bla kreft. Selv har jeg fått ca 20 tekstmeldinger fra min egen kommune om å komme på både timebestilling og drop-in og alle gratis så det sier jo sitt om min kommune.... Hvordan har det vært i din kommune? Betaler du også skyhøye kommunale avgifter for å bli brukt tilbake til deg selv som din og dines egne"leiemordere"?

Dette gjelder alt fra politikere, kommuneansatte, helsepersonell, kjendiser, medier og alle de som har frontet og skremt opp for disse medikamentene og massetestingene.

Ved å signere godtar jeg at Roger Iversen vil kunne se all informasjon jeg oppgir på dette skjemaet.

Jeg samtykker til behandling av opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet for følgende formål: