Sylvi Listhaug må avsettes

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Sylvi Listhaug må avsettes-oppropet.

Ja til Listhaug

#326 Re:

2016-02-10 05:36

#10: Morten -  

Her er nok for mange naive og blåøyde til å kunne se det Morten.

Gjest

2016-02-10 05:43

Fordi det er viktig.

Gjest

2016-02-10 05:59

Har fått nok av dette tullet som regjeringen holder på med! Brunere og brunere....var det virkelig denne forandringen folk ville ha?

Gjest

2016-02-10 06:12

Det Sylvi Listhaug mener er Norges beste, er umenneskelig, kald kynisk behandling av mennesker!

Gjest

2016-02-10 06:55

Det er fordi jeg anser dette for en politiker som kan skade mer enn gagne både sak og omdømme for Norge.

Gjest

2016-02-10 07:20

Fordi hun er inkompentent som integreringsminister. Hun mangler både kunnskap og forståelse for å kunne gjøre jobben som er påkrevd for en slik stilling. Ved å bryte menneskerettighetene med tvangsretur av flyktninger til Russland leker Listhaug med menneskers liv. Dersom hun hadde vært en ansvarlig minister bør hun innse at hun burde avtre ministerporten med umiddelbar virkning. Det eneste hun bidrar til er å tåkelegge saken og skape fremmedfrykt med vedvarende negative uttalelser i media.

Gjest

2016-02-10 07:54

Fordi jeg er pro medmenneskelighet for og blant alle mennesker, og der er nok Sylvi Listhaug og jeg noe ulike.

Gjest

2016-02-10 08:44

Lenge leve godhetstyranniet

Gjest

2016-02-10 08:57

Listhaugs politikk er uverdig, den bryter med alle gode verdier Norge har stått for. Man verken kan eller skal behandle mennesker så iskaldt og uverdig som Listhaug gjør nå.
JegBareSpør

#335 Tull

2016-02-10 09:01

HAr dere fått med dere at kun ca 40% av alle imigranter er relle flyktninger? Er løsningen å slippe inn alle til Norge, skal vi redde alle verdens milioner av flyktninger? Jo mer åpen politikk vi har jo flere flyktninger vil velge å komme hit. Vi ser allerede at utlendinger er over-representert i kriminalstatistikk og arbeidsledighet, men det er kanskje oss nordmenn sin feil??

Gjest

2016-02-10 09:04

Fordi hu er ei fitte som ikke evner noen mennesker godt, og mer inkompetent rasshøl skal du leite lenge etter.
Shadowheart

#337 Re: Re:

2016-02-10 09:08

#288: - Re:  

Hun gjør en jobb, det er sant, men den jobben hun gjør er ikke til vekst, den er til hat. Vi må vere åpne mot våre medmennesker. Du hadde ikke likt det om du hadde blitt satt i samme situasjon som en flyktning.

Vil forøvrig også påpeke at det er "gjør" og "gjort" ikke "jør" og "jort" bare et vennelig tips. 

Shadowheart

#338 Re: Re:

2016-02-10 09:11

#197: - Re:  

Noen lever godt av sine priveleger, eller hva?

Personlig er jeg for åpenhet.

Hilsen en ikke rasist

Gjest

2016-02-10 09:19

Fordi jeg hater at kalde mennesker skal alltid få sine regler og glemme AT det finnes folk som elsker hverandre of vi må ta i mot alle med gode hender
Shadowheart

#340 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 09:19

#96: DANKMEMESTER - Re: Re: Re: Re:  

Bra, Bra, sharia kortet, si meg hvor my kan du om Islam annent enn det du har fra et lett google søk?

Og å ta en tolkning er ikke et godt eksempel, lær deg kultur.

Hilsen en med litt mer kunskap en hva Fox News sier.

Gjest

2016-02-10 09:29

Jeg vil at neste generasjon skal ha muligheter til å oppleve fred og nestekjærlighet .
Sten Møller

2016-02-10 09:31

Jeg kan ikke signere dette oppropet fordi jeg, selv om jeg forstår og er enig i grunntanken bak, synes det er for populistisk og krenket og politisk korrekt og fordi det savner ansvarstagelsen som burde være en naturlig følge, nemlig å følge opp med hva vi bør gjøre isteden. Det er lett å bli krenket og skaffe seg oppmerksomhet, men langt vanskeligere å være konstruktiv i sin krenkethet. Det gjør dette oppropet til et rop rett ut i luften som ikke vil gi noe annet enn et øyeblikks tilfredsstillelse hos dem som ikke kan fordra Sylvi Listhaug.

Hør heller på en tale av en statsmann, Estlands president Toomas Hendrik Ilves, som han holdt i EU-parlamentet. Han har en klokere tilnærming og politisk opptreden. Så kan du vurdere om du vil ha et stillestående polarisert samfunn eller konstruktive løsninger som fører til fremgang.

Gjest

2016-02-10 09:32

Norge er et skam med sin nasjonal og internasjonal politikk

Gjest

2016-02-10 09:47

Listhaugs argumenter grunner i egen tro, oppfattning og tolkning av hva faktum sier - i stedet for å basere seg på hva hennes ulike argumentkilder faktisk sier. Dette anser jeg som en klar uprofesjonell måte å ivareta sitt politiske verv på. En såpass avgjørende stilling i norsk politikk, med mulighet til utforming av bindende regler, krever at den som innehar stilling tilsidesetter egne oppfatninger til fordel for faktum. Dette må gjelde uavhengig av hvilket politisk parti vedkommende kommer fra, også om dette er FRP...

Gjest

2016-02-10 09:52

fordi det mangler medmenneskelighet i hennes utsagn. FRP må ut av regjeringen.
Hs

#346 Re:

2016-02-10 09:54

Ola Bog
Gjest

2016-02-10 10:04

Å SYLVI, SYLVI, MIN EIGEN UNGE
~ norsk folkevise ~

Å Sylvi, Sylvi, min eigen unge,
kvi la du på meg den sorg so tunge?
Eg tenkte aldri, du brydd' deg um,
å narra ein, som du såg va' ung.

Og mang ei tår' på mitt kinn hev runne;
eg tenkte vitet det hadde sprunge;
og det hev tippa so mang ei tår',
som der er dagar i tusind år.

Og mang ein gong hev eg sete sukka,
og mang ein gong hev eg tåror turka,
og mang ein gong hev eg tenkt med meg:
Jorda er rik! Lat ho sleppa deg!

Eg gløymer ikkje desembergongen
eg sat i stova; eg høyrde songen.
So såg eg Sylvi på Dagsrevyen.
Og sola kvarv bakom svarte skyen.

Du tenkjer vel at det vil'kje vara,
at det er burte om to, tri dagar;
du tenkjer vel at eg hev han gløymt.
Men denne urett vert aldri gløymt.
Nei, denne urett vert aldri gløymt.

Ola Bog

*

http://www.dagsavisen.no/nyemeninger/norsk-folkevise-1.679042

Mads

#348 Re:

2016-02-10 10:09

#10: Morten -  

Det du skriver gir ikke mening, og ikke kommer du med noen argumenter heller. Listhaug har ikke en dritt med hverken helsevesen eller pensjonsordning å gjøre. En integreringsminister som sprer fremmedfrykt er noe vi klarer oss uten. Om vi ønsker et land hvor innvandrere får bidratt i samfunnet, er økt fremmedfrykt en bremsekloss.

Gjest

2016-02-10 10:13

Det som skremmer meg mest er at storting og regjering lar Listhaug herje fritt. De holdningene som Listhaug og andre i FRP hamrer ut fryktretorikk med tilhørende gestikulasjoner står uimotsagt i alt for stor grad.

Gjest

2016-02-10 10:19

Hun bidrar ikke til at Norge går framover.