Gratis immunterapibehandling til alle kreftpasienter Nå!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Gratis immunterapibehandling til alle kreftpasienter Nå! -oppropet.

Gjest

2016-05-31 04:46

Skulle være en selvfølge at alle kunne same behandling! Slik det er idag er det et klasseskille og slik kan vi ikkje ha det. Det er ei skam for Norge og et stort tilbakesteg!! Alle vil leve rik eller fattig, tenk på mindreverdet når naboen kan få behandling for han har penger, du har ikkje økonomi og veit da dør du innen kort tid, forferdelig situasjon.

Gjest

2016-05-31 06:07

Alle bør få de samme mulighetene til behandling. Dessuten Bør alle få en mulighet til å bli friske eller få livsforlengende behandling.

Gjest

2016-05-31 06:22

Er i samme situasjon

Gjest

2016-05-31 06:31

En selvfølge i vårt samfunn!

Gjest

2016-05-31 06:39

Fordi jeg mener det er en rettighet for alle borgere & få den beste helsehjelpen til enhver tid, alle våre naboland har innført denne metoden ( Imun terapi ) & jeg kan ikke se noen grunn til at ikke Norge skal gjøre det samme...

Gjest

2016-05-31 08:59

Helse må prioriteres!

Gjest

2016-05-31 10:31

Fordi det berre må og skal vere slik i rike Norge

Gjest

2016-05-31 11:26

Har erfart nære personer med kreft

Gjest

2016-05-31 11:33

Har hatt brystkreft to ganger.

Gjest

2016-05-31 13:01

Fordi det er viktig,har mistet en bror til kreften og annen familie

Gjest

2016-05-31 13:42

Fordi jeg mener at alle som får diagnosen kreft her i Norge skal få den beste behandlingen som er mulig for å ha et langt og verdig liv på lik linje som de som er friske. Livet skal ikke måles i penger. Jeg har og har hatt nære og kjære som har gått bort av kreft og som kjemper mot kreft den dag i dag.

Gjest

2016-05-31 14:19

Jeg er møkka lei av å se mennesker jeg er GLAD i, svinne henn å lide på den måten de fjør i dag.!
Å la megabyer nevne kostnadene, som bare blir overført til privatøkonomien, når de liksom, skrives ut av Sykehuset?-
Man skal ikke bli utskrevet fra Sykehus vist man fortsatt trenger stell å hjelp konstant gjennom dagen. Men greit at de kan fungere hjemme, å sende de hjem, men på EGEN REGNING?????
Da må bilen selges, huset selges, og så ting, kanskje dyre ting som var eller skulle blitt Brullupsgave, men det virker som at man skal slutte å leve, ungene skal ta vare på
Seg Selv, å alt flir på skinner....???????
Er det sånn Regjeringens familie, venner og kollegaer har det.???? Er det det de ser når de er på de såkalte besøkende sine. De kunne latt være å ha de besøkene rundt om i landet. Tror dere det er lettere å være syk å dø, når Starministeren har tatt deg i hånden og noen bilder blir knipset av nok et ukeblad som skal trykke en ny sak om ting som finnes, men som ikke ER,SKAL, eller vil bli tilbudt de som er rammet av dette faenskapet??????
Åpne vesken, ta ut den tykkeste pungen du har i Verden Siv, å la det regne penger på de som er rammet, ikke til ferie å forlystelse, men det orker de ikke likevel, en dag på Sykehuset planlegges en dag før, å ingenting er sikkert med kreften, bortsett fra at du blir konkurs eller personlig falitt, insolvent... Noe som gjør at vist syke part tar opp lån for å klare seg, så kan ikke samboer eller ektemann, Arve henne uten å måtte betale alt som er lånt og i tillegg en haug med renter.
Vi har det alle forskjellig økonomisk, hadde jeg fått kreft å så dårlig å feil behandling som min eks-samboer så hadde jeg begynt å stjele ting på Apoteket og på Sykehusene, de er store å forhandler seg frem til en billig innkjøpspris direkte fra leverandør. Mens vi andre skal betale moms, å profitt til Apoteket... Å det er nok flere som skummer fløten enn jeg vet om, men la de få medisinen som virker samme hvilken pris, skal vi slippe inn utlendinger i ene enden, som vi ikke vet helsetilstanden til.. Å la våre egne nordmenn ligge å svinne henn, flere med årevis med jobb bak seg, andre med en flott utdannelse, men ikke tid til å få brukt den i mere enn et år's tid.. Norge har penger på bok, la det komme Nordmenn med gyldig pass til gode.
Man må
Da kunne kikke på hva naboene våre gjør hær
Også..... Når det er innstramminger ja da, sammenligner Regjering å Statsminister oss med våre gode naboer....
For å si det sånn... Sverige har masse gjeld, vi har penger på bok, å den vokser tross oljeprisen og annet vanskelige ting vi står over, men dette er tortur får de nærmeste, jeg er ikke lenger noe nærme denne damen, vi deler et barn,
Men jeg blir nervevrak av å følge med på dette, å hva tenker barna, i alle aldre...???
Dette er Mobbing av Regjeringen, sitte på pengebingen å alikevel si NEI.!!!!!

Å jeg kjenner flere, mangoen flere, men ingenting blir så jævlig når det er moren til min/vår kjære gutt.

Mvh:,

Nils-André Birkeland
Bergen.

Gjest

2016-05-31 15:23

Fordi det er en utrolig viktig sak!

Gjest

2016-05-31 15:40

Fordi eg meiner at det til ein kvar tid skal vera best muleg tilgjengeleg kreftmedisin gratis for alle uansett kva økononi ein har. Er sterkt i mot at det skal vera eit A lag og eit B lag av pasientar i eit av verdas rikaste land.

Gjest

2016-05-31 15:41

Er på tide at alle kreftpasienter kan få imunterapibehandling,ikke bare de rike,et liv skal ikke måles etter lommeboka...

Gjest

2016-05-31 16:07

For at den beste behandlingen skal tvære tilgjengelig for alle, uansett inntekt.

Gjest

2016-05-31 16:37

Det er en selvfølge at alt skal prøves ved kreft.

Gjest

2016-05-31 16:46

Viktig at all kan få behandling ein veit hjelper .Og s har eg misst fleire nære og kjære i kreft .

Gjest

2016-05-31 17:33

Har selv mistet mange kjært til kreft og kjenner mange som sliter med sykdommen i dag. Når jeg har sett, hørt og lest om hva dette gjør for en kreft pasient så må ALLE få denne behandlingen.

Gjest

2016-05-31 18:09

Jeg har mistet nære og kjære I kampen mot kreft. Det bør være en rett for alle å få den beste behandlingen. Manskal sliooe å måtte betale for den selv.

Gjest

2016-05-31 18:09

Jeg har hatt kreft.

Gjest

2016-05-31 18:46

Har kreft selv.

Gjest

2016-05-31 18:55

Norge er et av verdens rikeste land. Dette har vi råd til! Vi har råd til vaksineringsprogrammer for andre dødelige sykdommer.

Gjest

2016-05-31 19:16

Æ signere på dette, på grunnlag av at norge er ett rikt land, å har råa te å hjelp sine egne borgera med dette. Vi kaste bort my penga på ting vi ikke har trengt å brukt penga på. Så æ syns folk ska våkne å skje det.

Gjest

2016-05-31 20:17

Viktig tema