JA TIL STÅENDE MR I NORGE!!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra JA TIL STÅENDE MR I NORGE!!-oppropet.

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2016-09-24 20:29

Gjest

2016-10-02 09:39

Fordi mange av oss ikke får stilt riktig diagnose,
slik at leger og fysioterapeuter kan gi den rette behandling.
Fordi mange av oss lever i et smertehelvete i så mange år at vi etter hvert blir stor og dyr belastning for våre nærmeste og for samfunnet generelt

Gjest

2016-10-12 16:15

Jeg er selv hardt rammet med nakkeskader, og lever et smertehelvete. Får ingen hjelp, og har møtt veggen i norsk helsevesen. Rett diagnose er avgjørende for at jeg og mange andre skal få rett hjelp og verdige liv. Nå har jeg snart ingen helse og verdighet igjen....

Gjest

#29 Re: stående mr

2017-04-21 16:19

#1: -  

ja ja ja for oss alle og spesielt framtidige voksne  oppvokst med bøyd hode framfor data.  Tro den nakkebølge som kommer 

Gjest

2017-04-22 07:23

Jeg støtter dette og virkelig ønsker hjelp og behandling i Norge.  

Gjest

2017-04-22 22:19

Er selv en pasient med mye rygg og hofteplager som ikke kommer frem på liggende MR. Fikk ryggproblemer i 2015 og MR viser at alt er bra, men en stående MR ville om ikke annet avdekket om smertene er stillingsbetinget, så et desperat ja til stående MR. Norge burde ha råd til én slik MR-maskin. De har råd til "åpen" MR-maskin, som ikke kan benyttes til alle type MR-undersøkelser (av grunner jeg ikke kjenner) og som slik sett ikke er like økonomisk som en vanlig MR-maskin, så da burde en stående MR-maskin være like selvsagt.

Klaus

2019-11-06 17:29

Fordi det er umulig for de med sterk klaustrofobi å gjennomføre en Mr undersøkelse i et rør