Jeg krever uendret pris på Premier League!

Jeg krever uendret pris på Premier League! / Kunngjøringer / Svar fra TV2 til Supporterunionen / Kommentarer

Blatchen
Gjest

#1 Handling foran ord - ny kampanje!

2021-06-13 10:06

Så la oss ta en ny kampanje, hvor vi forplikter oss til å si opp abonnementet hvis ikke prisen går ned. Det er 8 millioner i direkte tap i så fall, med en pris på 400,- /mnd. Med den nye prisen som er forespeilet - enda mer. Det er ingenting som hindrer alle å bestille på nytt senere, men foreløpig opplever nok TV2 dette kun som tomme trusler

Gjest

2021-06-13 10:48

Dette er ikke godt nok. Vi vil ikke betale for la liga. At de ikke får nok abonnementer til dette skal ikke vi betale for. Del opp. Vil noen ha alt så betaler de for det. Men ikke tvinge oss til å betale for noe vi ikke skal ha. Utrolig dårlig av tv2

Gjest

2021-06-13 11:01

Har sagt opp. Og ser minimalt på TV2 og deres kanaler. Money er det eneste språket de skjønner. Gidder ikke se på EM kampene de sender heller. Nok er nok.
MacRAF
Gjest

2021-06-13 11:06

Har avsluttet forholdet og prøver å finne alternativ. Kun interesse for PL

Gjest

2021-06-13 11:26

Tror ikke se hadde tapt så mye penger på å halvere prisen, for de hadde sikkert fått dobbelt så mange abonnenter og like mye goodwill og god PR. 

YNWA

#6 Premier league

2021-06-13 12:08

Enig med de som har sagt sin mening her. Vi har sagt opp abonnementet og tegner ikke nytt før tv2 gjør om. Er kun interessert i pl. Håper flere kan gjøre det samme, så de skjønner at vi mener det. Ved å sette prisen ned, kan det jo hende at de totalt får inn mer, ved at flere ser seg råd til å tegne abonnement.

Gjest

2021-06-13 12:18

Bare piss. Dekke kostnader er f eks å kalle inn elendige såkalte eksperter til studio. Og å dekke lønnen til for dårlige kommentatorer. Send kun fotball, drit i studio, koble på britiske kommentatorer i stedet.
Nilsbu

#8 Abonnementet sies opp av alle som bare interessert engelsk fotball

2021-06-13 12:23

Hei!

Nå har TV2 i over 1 år (15 måneder)sluppet å sendt kommentatorer til England. De har sluppet å betale hotell, diett og flysreiser. I tillegg vil anta at de også har fått redusert avgift etter dersom lagene i premier League har fatt reduset betaling i sin avtale på grunn av dette. Det at TV2 har kjøpt opp andre ligaer og landskamper(som ikke er noe se på engang) skal vel ikke vi som bare er interssert å betale for. OM TV2 har kjøpt rettigheter til andre ting utenom Premier league er oss som kunder likegyldig. En annen ting er jo at de har et studio hvor studio gjestene får sagt en setning om kampen resten er reklame. Viasatt sitt studio under Chamion league sine sending er det jo en skikelig gjennomgang av kampen med disusjoner og som preger av kvalitet. Tv2 klarer ikke en engang ha ekspert som snakker norsk på norsk TV??? Hvis 20.000 sier opp sin avtale fra 01.08 vil TV2 tape 180mill pr. mnd og da kan en tenke så hvor mye de vil tape på 10 måneder. Vært interssant og vist hvor mange/antall som abonnerer i dag?

VI SIER OPP ALLE 20.000, da tenker jeg de kryper til korset og da er vi som bestemmer hva vil betale for deres møkkasending(bare kampen som vi ser er interessant, studi kunne vi vært iten ettersom det stort er reklame).

STÅ PÅ  

Alfr

#9 Re: Handling foran ord - ny kampanje!

2021-06-13 13:27

Gjest

2021-06-13 14:02

Helt håpløst fra TV2. Jeg sa opp avtalen da jeg skrev under på kampanjen, og tror ærlig talt de ikke kommer til å gjøre noen prisendringer før alle 20k sier opp sine avtaler. Det tviler jeg dessverre på at alle gjør, så da blir vi andre nødt til å ty til andre løsninger. Jeg mimrer tilbake til da Canal+ hadde rettighetene og sendte alle kampene på hver sin kanal for 200,- i måneden. DET var tider det!

Gjest

2021-06-13 15:51

Hei. Jeg vil oppfordre aksjonen til å fokusere på differensiering av produktet i det videre arbeidet overfor TV2. Slik pakken er sydd sammen nå, betaler du for alt selv om du bare er interessert i noe av det de tilbyr. Jeg er kun interessert i PL, og vil derfor bare se de kampene - ikke eliteseriekamper, La Liga, Bundesliga eller annen fotball. Er laget mitt CL, vil jeg ikke se EL-kamper osv. Det TV2 bør påvirkes til å gjøre er å tilby en PL-pakke, en for CL, en for El, en for øvrig breddefotball, så kan folk velge det produktet de ønsker. Man kjøper ikke billett for hele togstrekningen mellom Trondheim og Oslo, om man bare skal reise fra Hamar til Oslo!

Gjest

#12 Re: Re: Handling foran ord - ny kampanje!

2021-06-13 16:18

Gjest

#13 Re: Handling foran ord - ny kampanje!

2021-06-13 17:37

Gjest

#14 Re: Abonnementet sies opp av alle som bare interessert engelsk fotball

2021-06-13 17:40

Gjest

#15 Re: Handling foran ord - ny kampanje!

2021-06-13 19:48

Gjest

#16 Re: Handling foran ord - ny kampanje!

2021-06-14 09:35

Enig. Tap av inntekter er nok det eneste som kan fungere som pressmiddel. Jeg er med på å si opp abonnementet til de setter ned prisen og ikke "bundler" inn annet jeg ikke er interessert i som argument for å øke prisen.

Gjest

2021-06-14 09:39

Jeg kommer IKKE til å bestille det hvis prisen ikke går ned. De snakker om at idrett skal være bredt tilgjengelig for alle. Det blir det absolutt ikke. Jeg og sikkert mange andre har ikke råd til å betale i dyre dommer for å fortsette å se laget mitt spille. Dere gjør at det blir forskjell på folk. Penger er alt dere tenker på Tv2. Som noen skriver: hvis ALLE sier opp har de ikke annet valg enn å sette ned prisene.

Gjest

2021-06-14 18:53

Hva med å si at med den prisen, så finner fotballinteresserte andre måter å se fotball på((gratis streaming)ulovlige)

Gjest

2021-06-15 10:36

Jeg har sagt opp mitt abonnement hos tv2 sumo. Jeg er bare interessert i Engelsk Premier League. Håper fler gjør det samme. Filip Stray

Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...