Foreldreaksjonen: La lærerne være lærere!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Foreldreaksjonen: La lærerne være lærere!-oppropet.

anonym

#76 Barnløs

2014-01-22 23:26

Er det lov til å signere selv om man ikke er forelder? Eller finnes det et tilsvarende opprop vi andre kan signerere?

Gjest

2014-01-23 01:23

Hva vil KS med lærerne? Jeg er pensjonert lærer. KS burde forstå hva en lærerjobb innebærer, men de gjær det ikke! LA LÆRERENE VÆRE LÆRERE! Det er det de er utdannet til! -og det er det de skal være! De skal utdanne Norge-s framtidige.....!

Gjest

2014-01-23 01:43

Jeg har jobbet som lektor i mange år, men har den senere tiden redusert til 50%, for å ta andre jobber. Jeg tjener bedre på å jobbe med andre ting, men synes det er givende, viktig og spennende å undervise. Har en søster som jobber som barneskolelærer, og den som tor at lærerne har korte dager, og ikke tror på at avspsering i feriene er reel, burde følge henne en hvilken som helst arbeidsuke. Vi trenger flere dyktige lærere, i så måte er dette virkelig ikke veien å gå. Gjør heller læreryrket MER attraktivt.

Gjest

2014-01-23 04:58

Valget mellom det beste for våre barn eller spare kroner og ører til statskassa?

Gjest

2014-01-23 06:45

Flott at dere foreldre tar affære! Dere kan virkelig påvirke opinionen og media og det trengs!
Overyter

#81 Re:

2014-01-23 08:08

#26: Engasjert -