Gi Fjellheim til Ungdommen!

Det er ingen hemmelighet at ungdommen i Os ofte er å se på bussterminal, kyrkjeflaten eller på flåten senter - rett og slett har dem så og si intet å finne på, og velger av uante grunner ikke å reise hjem. Dette har vi sett effektene av i form av økt ungdomskriminalitet, "ypping" og rett og slett blind vold, ref. knivstikkinga på Os Bussterminal i Februar.

Vi er nok mange som mener at ungdommen bør ha et sted å være, et sted der de kan utnytte sine styrker og jobbe med sine svakheter. Jeg mener en overhaling av Fjellheim kan være med å oppnå akkurat dette. Les gjerne innlegget fra Midtsiden jeg her bruker som basis: https://www.midtsiden.no/forslag-om-bruk-av-fjellheim

Ved å signere dette oppropet, er du med å vise Bjørnafjorden Kommune at det er behov for en arena der ungdommen føler seg trygge, samt faktisk HAR noe å gjøre. Heller det enn henging på busstoppet og påfølgende harryhandlinger

Ved å signere godtar jeg at Hallvard Moberg vil kunne se all informasjon jeg oppgir på dette skjemaet.

Vi kommer ikke til å vise gateadressen din offentlig på nett.

Vi kommer ikke til å vise postnummeret ditt offentlig på nett.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.

Vi viser ikke telefonnummeret ditt offentlig på nettet.

Jeg samtykker til behandling av opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet for følgende formål: