VARSEL/PROSESSVARSEL REGJERING OG STORTING
Kommentarer
#201
Tiltakene til stten vitner om utnyttelse, tyranni og manglende logisk vurderingsevne tuftet på spekulasjoner og antakelser, og mulig instrukser.Dette er ikke akseptabelt i et demokratisk land. Hadde verden vært utsatt for en pandemi ville folk gladelig ha forsaket mye for å holde hverandre trygge, men dagens trussel har et økonomisk perspektiv og en skitten medisinindustri som dreper. Respekter våre stemmer!
Pia Welde (Kongsberg, 2021-03-21)
#216
Brudd på menneskerettigheter og falsk pandemi.Kenneth Otterlei (Skodje, 2021-03-21)
#217
Nok er nok. Vi er langt på overtidRandi Melhus (Sørum, 2021-03-21)
#219
Undertegner pga, de pågående restriksjonene har gått for langt. Folk er gått inni ein apatisk tilstand. Unge mister fremtida si, eldre sitter i isolasjon. Næringsliv lider. Alt dette pga ein influensa!Tore Peder Bruknapp (Gaulen35 Lindås, 2021-03-21)
#221
Er motstander til det folkemord som akkurat nå er i full sving, sanktionert av den norske regjering!!Torleif Snare (Bøverdalen, 2021-03-21)
#236
Stopp lockdownElin Svendsen (Larvik, 2021-03-21)
#243
Jeg signerer fordi jeg mener Norge og folket er tjent med demokrati og selvråderett uten at ting skjer i kulissene mot folkets vilje.Kristin Sars Ellefsen (Os, 2021-03-21)
#253
Hele covid 19 er et gigantisk bedrag som myndighetene har påført folket med åpne øyne og med viten om at det er et bedragJon Holden (Slidre, 2021-03-21)
#260
Rettferdigheten skal seire. Nok er Nok !Heidi Anita Hell (Trondheim, 2021-03-22)
#265
Det er det eneste rette for flest mennesker i lengst mulig tid.Mariken Lie (Vinstra, 2021-03-22)
#267
Enig i det som står i oppropet.Lillian Trolie (SKAUN, 2021-03-22)
#271
Den psykiske og økonomiske påvirkningen av folk er helt hinsidesStian Thorvaldsen (Bergen, 2021-03-22)
#275
Et slikt brudd på smittevernregler som statsminister Erna Solberg (H) begikk de 2 dager på Geilo under sin 60 årsdag - sjøl om politiet finner ut at dette er motstridene opplysninger, for så å henlegge sak -, er som et brudd på en arbeidsavtale på et hvilket som helst verksted når det gjelder HMS med konsekvens. Statsminister Erna Solberg (H) MÅ GÅ AV SOM STATSMINISTER !Terje Wilhelm Johannessen (Fredrikstad, 2021-03-22)
#287
Jeg signerer fordi jeg er direkte berørt og myndighetene har ødelagt min økonomi hvor jeg i tillegg blir nektet økonomisk støtte og kompensasjon for den skaden de påfører meg og mitt firma.Tom Arne Olsen (Oslo, 2021-03-22)
#289
Er enig i oppropetKristian Robert Vinberg Grødem (Stavanger, 2021-03-22)
#291
Norge myndigheter driver med menneskerettsbrudd, såkalt «Crimes against humanity», ss. Genevekonvensjonen og Nurnbergkodeksen.Dette må stoppes umiddelbart!
Tharald Øverlie (Lyngdal, 2021-03-22)
#293
JegGinnar6 Haranes (Theim, 2021-03-22)
#297
Jeg signerer for et fritt Norge.Vibeke Aune (Drammen, 2021-03-22)
#298
AS Norge og alle dets underorgan er bygget opp av satanister og kriminelle. Med andre ord det hele er en kriminelle organisasjon. AS Norge med dets storting og regjering, politi, påtale og domstoler, er til orientering avsatt i Dom avsagt i Folkedomstolen 15 Mai 2020.Elmer Solberg (Hafslo, 2021-03-22)
#299
Jeg vil leve i et demokrati.Lone Karlsen (Trondheim, 2021-03-22)
#310
Nok er Nok!Heiko Santelmann (Oslo, 2021-03-22)
#315
Jeg støtter oppropet. Tiltakene ødelegger menneskeheten.Morten Løvberg (SLEMMESTAD, 2021-03-22)
#316
Jeg signerer fordi jeg sier NEI til mer diktatur fra en regjering/helsemyndighet som ikke har dokumentert noen medisinskfaglig begrunnelse for en Lockdown!! Ikke fremlagt noen konsekvensanalyse, heller ingen tall for antall «smittede» med deres sykdomsforløp! Dessuten vet vi atPCR testene er total verdiløse og upålitelige. - Dette er godt dokumentert fra fagfolk også Kary Mullis som laget disse !! Utallige brudd på menneskerettighetene våre!! Nå er det NOK ! WHO/FN/EU ER IKKE FOLKETS DEMOKRATI. - Regjeringen MÅ GÅ AV!!
Ann C. Hansen (Holmestrand, 2021-03-22)
#318
tiltakene mot befolkningen på grunn av corona virus som lever med oss på denne kloden, bryter med grunnloven og menneskerettigheter, lockdown ødelegger samfunnet og økonomi, påfører befolkningen psykiske traumer, splitter familie og venner, propaganda apparatet er tuftet på frykt og tyranni.Anette wildenvey Michelet (Oslo, 2021-03-22)
#321
Det er skammelig å ødelegge for små bedrifter, og tvinge barna til læring alene foran en datamaskin. Masker er umenneskelig, og beskytter bare mot dråpesmitte. Statistikken tyder på at Corona ikke er mer farlig enn en vanlig influensa. Og uansett hvor farlig det hadde vært, så må folk få velge selv. Vi vil ha friheten og livene våre tilbake og krever at de skyldige får straff.Ragna Heffermehl (Tønsberg, 2021-03-22)
#323
Viruset som sirkulerte i mars 2020 varte, i likhet med alle forkjølelser og influensaer, kun noen få uker.Dette bekreftes av de offisielle tallene for innleggelser og død FHI publiserte i perioden og også fex av den engelske stat her 19/3 https://www.gov.uk/guidance/high-consequence-infectious-diseases-hcid
Regjeringen har utnyttet de sesongavhengige forkjølelsene og influensaene til å gjennomføre et slags politisk kupp.
De har nå regjert som en junta i over ett år. Regjeringen har i perioden grunnløst trakassert og krenket norges befolkning på det groveste.
Kuppet har vært understøttet av massiv skremselspropaganda uten sidestykke i norsk historie. Kuppet har også vært understøttet av uvitenskapelig testing som har produsert "smittetall" som har vært en sentral del av propagandaen.
Dette har gjort befolkningen reddet og ført til ønsket underkastelse.
Enhver sesonginfluensa tilfredstiller WHO's krav til pandemi. Jeg tror dette viruset ( sars-cov-2) er et tilfeldig virus. Om det er utviklet spiller ingen rolle.
Noen influensaer treffer hardere enn andre. Influensa og forkjølelse bekjempes med sunt levesett og kan ikke bekjempes med isolasjon, distansering og masker.
De som eventuelt er uenige i det kan isolere og distansere seg selv.
Mye tyder på pandemien er en svindel iscenesatt av Bill Gates og Klaus Schwab med Christian Drosten og Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus som løpegutter.
Jeg håper dette blir etterforsket og prøvet av en uavhengig domstol.
Thomas Kenworthy (Oppegård, 2021-03-22)
#325
Støtter oppropet fult ut, dette maktmisbruk må ta slutt nå, ikke bare for oss, men også for våre barn og barnebarn.Fra Norges Grunnlov § 100 - Ytringsfrihet bør finne sted ....
Frimodige ytringer om statsstyret og hvilken som helst annen gjenstand er tillatt for enhver ...
Enhver har rett til innsyn i statens og kommunenes dokumenter og til å følge forhandlingene i rettsmøter og folkevalgte organer...
Det påligger statens myndigheter å legge forholdene til rette for en åpen og opplyst offentlig samtale.
Frank Reichel (Drøbak, 2021-03-22)
#326
Vi är för solidaritet, fred, frihet, medmänsklighet, kärlek, rettferdighet, jämställdhet, och sanning.Vi är för en transparent, öppen och objektiv samfunnsdebatt.
Vi tar starkt avstånd till Lockdown, social distansering, och den angivarkultur som blivit normaliserad i Norge genom ”Dugnaden”.
Vi är emot Regjeringens hemligstämplande av begrunnelsen för tilltaken, den förtjänar vi alla att ta del av.
Vi är emot all form för fryktspredning, maktmissbruk, propaganda, korruption och massmanipulation av befolkningen.
Vi är emot en pandemihantering som ignorerar forskares och personvernsexperters anbefallningar, och som fokuserar på antal smittade (utifrån missvisande/uegnede PCR-test) istället för antal sjuka.
Vi är emot en pandemi-hantering där ett experimentellt mRNA ”Vaccin” från ett privatägt, profitstyrt läkemedelsföretag erbjuds som enda utväg, och att vi kollektivt uppmanas betala för friheten med våra egna kroppar som insats.
Vi önskar innerligt att vår son ska få växa upp i ett demokratiskt land där han kan röra sig fritt utan inblanding från ”storebror” - och ett samfund som hyllar personvernet, grundloven och yttrandefriheten.
Vi ber Norges folkvalda att utföra en rejäl ”demokratisk dugnad” och göra sitt yttersta för att säkerställa och beskydda folkets, och kommande generationers väl, hälsa och frihet.
Mvh/ Fam. Ludwig Keivanlo
Referenser;
Great Barrington Declaration FA
https://gbdeclaration.org/frequently-asked-questions/
Swiss Policy Report
https://swprs.org/covid19-facts/
Corman Drosten Review Report
https://cormandrostenreview.com/report/
Foreningen for Fritt Vaksinevalg
https://www.frittvaksinevalg.com/villedende-om-covid-vaksinene
Sophia Keivanlo (Oslo, 2021-03-22)
#327
Jeg bryr meg om landet mitt og synes barn og ungdom skal ha en normal oppvekst. Folk sliter og får psykiske og fysisk sykdom av dette . Jeg er selv vært syk og har ikke mulighet for og trene meg frisk en gang. Men polet kan være åpent henger ikke på greip. Hva er viktigst helsen eller alkohol!? Er mye mer også men det får jeg ikke med nåMagnus Moe (Kjelsåsveien 80 b, 2021-03-22)
#331
Crimes against humanity!! l regjeringa, FHI, Helsedep. WEF, WHO og andre gangstere! Vi må STOPPE planene om NWOWenche Bauer (Drøbak, 2021-03-22)
#332
Fordi regjeringen og det norske storting har unnlatt å skaffe nok vaksiner til befolkningen.Jostein Wetteland (Stavanger, 2021-03-22)
#333
Jeg signerer av åpenbare grunner, da jeg i lang tid har vært vitne til, med gru, at menneskerettigheter har blitt brutt her i landet, fordi regjeringen mener at vi har en så farlig sykdom at dette er forsvarbart. Men dette har de ikke underbygget og dokumentert. Det regjeringen bygger hele sitt nedstengings-regime på er PCR testene og smittetall. Men som vi er mange som vet nå... så gir ikke PCR testene pålitelige smittetall, når de kjøres på så mange som 40 sykluser som er gjengs her i landet. Utvikler av testen, Kary Mullis, understrket også at testen ikke er pålitelig når den brukes på denne måten, for da kan man få utslag for virus.. selv om det bare et inaktivt virus, etter tidligere infeksjoner. Det er heller ikke slik at smittet er ensbetydende med syk i medisinsk kontekst. Det er ikke antall smittede som er interssant heller, men antall alvorlig syke og døde.. .og ser man til det, så har vi ingen spesielt alvorlig situasjon, sammenlignet med mange andre år. De aller fleste i befolkningen blir ikke syke av dette viruset, og de aller fleste som blir syke... hvor de fleste i mildere grad, blir friske igjen. Hvorfor fremheves ikke dette, i stedet for en stadig fryktpropaganda rettet mot befolkningen? Årsaken står mer enn åpenbar for meg, og mange andre. Å skremme folk til fortsatt lydighet. Å påby munnbind er heller ikke godt vitenskapelig fundert, da et virus er så ekstremt lite at det kan passere gjennom porene i stoff og papir munnbind. Ikke er det sundt å gå med slik heller... og er mest et tegn på lydighet. Slik skal vi IKKE ha det i samfunnet.. Mange sliter kraftig nå, etter ett år med mye traumastisk som følger av regjeringens handlinger og påbud, og begrensninger av folks normale liv. Og som alltid ellers i vanskelige samfunnssituasjoner, så er det de mest sårbare som får det enda verre... Ikke minst roper mange psykologer nå et kraftig varsko, om mange barn og unge som sliter med depresjoner og angst... og vi har også sett at selvmordstallene har steget. Så denne nedstengingen MÅ ta slutt! Folk må få begynne å leve igjen, med fornuftig smittevern.. som vil si vask av hender hyppig, holde meteren i offentlig sammenheng... og å holde oss hjemme om vi får symptomber eller er blitt syke, til vi er friske igjen. Ellers må livet få gå som normalt. Det er faktisk normalt å bli syk innimellom også! Og det er også normalt å dø... om man er et stykke oppe i 80 eller 90 årene.. Og hvert eneste år dør det en god del mennesker som er mye yngre enn dette også, av flere ulike årsaker... også virus. De eldre og sårbare i instituasjoner og andre steder, må særskilt beskyttes. Dette er slik det burde vært fra første stund, og som mange fagmennesker har fremmet. Nok er nok!Hilde Maria Nysæther (Bergen, 2021-03-23)
#335
Vi er født som frie mennesker og dyr.Vivi-Ann Sandnes (Storslett, 2021-03-23)
#336
Crimes against humanity are being committed.Juan David Luís Alvarez (Krokstadelva, 2021-03-23)
#346
Jeg er enig i oppropetRagnhild Bing (Stokke, 2021-03-23)
#350
Jeg mener at hele regjering og Storting har gjort landsforræderi med nedstenging og gir en livsfarlig vaksine til folket.Silje Sommereth (Hansnes, 2021-03-23)
#353
På vegne av våre menneskerettigheter.erlend efskind (Oslo, 2021-03-23)
#359
Det er en forbrytelse overfor menneskeheten ,det som foregår nåKristin Storbekken (2320 Furnes, 2021-03-23)
#363
Er enig i oppropet! Nok er nok!Ingrid Midtbø (Tynset, 2021-03-23)
#364
Fordi jeg er i mot myndighetens maktmisbruk i forhold til denne falske covid-19 agendaen!Otto Eriksen (HELLE, 2021-03-23)
#366
Friske mennesker skal ikke kunne avkreves medisinske inngrep eller verneutstyr for å dempe paranoide medborgeres frykt.I UNESCO’s Universal Declaration on Bioethics and Human Rights fra 2005 heter det i artikkel 6:
1. Any preventive, diagnostic and therapeutic medical intervention is only to be carried out with the prior, free and informed consent of the person concerned, based on adequate information. The consent should, where appropriate, be express and may be withdrawn by the person concerned at any time and for any reason without disadvantage or prejudice.
Poul Tranborg (Oslo, 2021-03-23)
#368
Vaksinen er bare testet på, under 1 år. Vanlig testing før den blir brukt på mennesker, er minst 8 år. Det er en eksperimentel vaksine og aldri brukt på mennesker før. Etter min forståelse da, er det vi mennesker som blir testpersoner.Irene Anna Ambjørndalen (Notodden, 2021-03-23)
#373
Jeg signerer fordi covid 19 ikke er en reell pandemi og at tiltakene basert på den såkalte pandemien dermed er ulovlig og et brudd mot menneskerettighetene. Tiltakene som er iverksatte er kriminelle og må stoppesKjetil Johansen (Harstad, 2021-03-23)
#376
Hun har brutt sine egne regler! Valgt å si at hun ikke viste at hun brøt dem. Hun er ikke lenger den statsminister jeg ønsker at skal styre det norske rike!Andreas BJERKE (Tønsberg, 2021-03-23)
#377
Opprope støttes fult ut .De ansvarlige skal vite hva som står i norsk grunnlov både regjering og embedsverk skal vite at de ikke kan komme og si at de ikke visste når de SKAL VITE. Drakoniske avgjørelser som er så inngripende for befolkningen at det går utover liv og helse Det handles på ordre fra fremmede makter og i følge norsk lov er dette å regne som høyforræderi!Sidsel Emmy Nordby (Fall, 2021-03-23)
#378
Jeg støtter dette 100% 👍Lena Gyldenblom (NØTTERØY, 2021-03-23)
#396
Nok er nokSamfunnet må åpnes fort, for barnas beste også bedrifter som går konkurs vær dag nå.
Regjeringer verden over har holdt befolkningen for narr og løgner
Jon Ivar Gundersen (Lysøysundet, 2021-03-23)
#398
Jeg støtter dette oppropet 100%Karina Hammersborg (Vennesla, 2021-03-24)