Stavanger kommune - trekk tillatelsen til SIAN i Byparken 23.08.24!

Opprop - SIAN ikke velkommen til Stavanger!

Vi, underskriverne av dette oppropet ber om Stavanger kommune trekker tilbake tillatelsen til SIAN til å holde møte i Byparken 23. august.
Stavanger kommune skal være en trygg og inkluderende plass for alle. SIAN står for det motsatte, de står for å spre hat og dermed angst blant våre muslimske venner og innbyggere.

Noen få, nylige eksempler på dette fra nettsida til SIAN:
1.6.24: "De parasitter, seksualpredatorer og morderzombier som har invadert Norge og deler tankesett og terrormanual med tilsvarende menneskemateriale i islamskokkuperte land".
25.5: "Lørenskog og Lillestrøm er en slimete shariastump der muslimvold, plyndring og annen uønsket islamsk atferd gjør livet utrygt for innfødte. Etablering av en hjernevaskingsanstalt dedikert til Muhammed sin islamversjon vil med høy sannsynlighet produsere et stort antall muhammedanske sosiopater. Dette fordi fyren som oppfant ideologien ifølge islams teologi hadde nettopp dette lite menneskevennlige karaktertrekket."

Dette er rein rasisme, dette er ikke utsagn som har krav på beskyttelse som en del av ytringsfriheten.

Vi trenger ikke at det blir lagt grunnlag for et primitivt hat som kan føre til flere ABB-er.

Vi retter en inntrengende appell til alle kommunestyrerepresentantene i Stavanger om å trekke tillatelsen 23. august.

Med vennlig hilsen,
For Antirasistisk Front
Nina Narvestad - Leder
Toril Øvregaard Kvæven - Nestleder
Tedros Kifle - Styremedlem

Ved å signere godtar jeg at Antirasistisk Front vil kunne se all informasjon jeg oppgir på dette skjemaet.

Jeg samtykker til behandling av opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet for følgende formål: