Gi Fjellhus og Teisen 76-bussen tilbake!
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Gi Fjellhus og Teisen 76-bussen tilbake!-oppropet.
Gjest |
#532016-04-14 09:14Min stesønn bruker denne bussen til og fra Golia skole hver dag. Nå må han si farvel til sine venner å kjente og bytte skole til Bryn. Bryn skole er en langt dårligere skole en Golia . De jobber dessverre ikke godt nok med mobbing og forbyggende arbeid i barne og ungdoms miljøet. Derfor er det mye mobbing på Bryn skole. |
Gjest |
#542016-04-27 15:23Fordi dette blir et enda dårligere tilbud fra Ruter. Vi blir oppfordret til å kjøre kollektivt, og da må Ruter styrke sitt tilbud, ikke redusere. Meget dårlig service! |
Gjest |
#562016-05-01 10:26Helt idiotisk å fjerne bussen som så mange benytter og er helt avhengig av. Alt for dårlig kollektiv alternativ når denne bussen er fjernet. Skammelig og ruter kan ikke ha sett nøye på dette før avgjørelsen ble tatt. Få bussen tilbake. |
Frustrert |
#572016-06-02 15:14Hva med oss på Tveita og som ønsker å besøke venner på Fjellhus og Teisen. Hvor vanskelig blir det å komme fra Tveita til Østre Aker Kirke? T bane ned til Helsfyr og Lillestrømbussen opp. Huff. |
Mange årig beboer |
#582016-07-29 04:22Det er aller mest problematisk for alle de somskal hjem frajobb/skole FRA Helfsyr De er nå tvunget gå enten opp bakken fra Ulvenkrysset eller opp bakken under Tveten bru som er eneste veier inn i Teisen Park Borettslag. Dette er et stort område med lange avstander som nå er i tillegg blitt enda lengre når Prost Hallingsvei holdeplassen er fjernet. Det ingen nevner er det faktum at det ikke eksisterer noen saklig grunn for nedleggelsen,det refereres til omvei for passasjerer kjørende fra Tveita rundt Fjellhus til Helsfyr, men de sitter på bussenuten anstrengelser nå er det omvei opp bratte bakker for alle gående. Det nevnes heller ikke at det er unødvendig med dobbel dekkning av Klosterheim holdeplass rettning Fra Helsfyr når bussen trengs i Prost Hallings vei! Så med dagens ordninge er det nå blitt både omvei,uoversiktlig og tar lengre tid , alt det Ruter sier de jobber for å unngå. |
Katastrofe |
#592016-07-29 04:32Når Ruter bestemte nedlegge holdeplassen i Prost Hallings vei ble det begrunnet med lang omvei for reiende til Helsfyr rundt Fjellhus og Ole Deviks vei, videre ble det begrunnet med at Teisenveien skulle stenges noe som ikke medfører riktighet, videre pga.det ble uoversiktlig og tidkrevende. Det som er realiteten etter nedleggelsen er: lange omveier for gående, kaos på Helsfyr busstasjon når bussen skal snu, det er mer enn 400 m, fra holdeplasser til boligen i teien park borettslag, eldre og barn klarer ikke den lange veien, det er nå ingen fornindelse til nærbutikken Kiwi, mange vil få alvorlige skader til vinteren, osv.osv. Det er ikke vektlagt forsvarlig hensyn til passasjerer! |
Gjest |
#602016-08-08 09:04Nedleggelsen av Prost Hallings vei vil aldri bli godkjent,vi kommer til å kjempe mot Ruter til 76 bussen er tilbake! Den ble jo nedlagt engang før for mange år siden men etter et par år innså de ansvarlige at det var uforsvarlig å nedlegge bussen i Teisenveien og den gjenåpnet.Begrunnelsen den gang var for lite passasjerer men det har økt betraktelig siden den gang. Begrunnelsen denne gang er omvei for passasjerer fra Tveita til Helsfyr men denne begrunnelsen er ikke nok til å fjerne en hel buss-strekning alene. Det er ikke et problem å SITTE på en buss en kort omvei men det er et stort problem å måtte GÅ flere kilometer omvei fra Ulven eller Klosterheim for å komme til/fra boligen. Barn,uføre,syke,asmatikere,allergikere,osv.er nå tvunget gå bratte oppoverbakker til Teisen! Fortsett sende klager og innspill til Ruter jo flere jo bedre! Denne kampen må vi vinne!
|
teresa |
#61 teresa2016-08-29 00:58Jeg ønsker å takke DR OJEFOR for å bringe tilbake min mann til meg. det skjedde at min mann plutselig mistet interessen for meg og sluttet å komme hjem etter jobb, og dette gjorde meg bekymret. en venn av meg knyttet meg til denne store spell caster og det var slutten av det hele. min mann kom tilbake til meg tigge meg til å tilgi ham. du kan kontakte DR OJEFOR for raske løsninger på dine problemer (DROJEFORSPELLCASTER@GMAIL.COM) |
Gjest |
#62 teresa2016-08-29 12:23Jeg ønsker å takke DR OJEFOR for å bringe tilbake min mann til meg. det skjedde at min mann plutselig mistet interessen for meg og sluttet å komme hjem etter jobb, og dette gjorde meg bekymret. en venn av meg knyttet meg til denne store spell caster og det var slutten av det hele. min mann kom tilbake til meg tigge meg til å tilgi ham. du kan kontakte DR OJEFOR for raske løsninger på dine problemer (DROJEFORSPELLCASTER@GMAIL.COM) |
|
Norges Ukraina-støtte må økes drastisk!
Realiser Rolf Jacobsen-senteret i Skappels gate 2 nå!
Stopp store velferdskutt i Bærum!
Ekskluder Russland, Belarus, og Iran fra fredsprisseremonien i Oslo
Stopp endringene i smittevernloven!
NEI til flere høyspentmaster Madla/Krossberg/Friheim
Høyrebyråden angriper - signer oppropet for å bevare søndagen som fridag i Oslo!
Bevar Gaustadskogen
Grundig revisjon av rasering av norsk natur
Save NTA - the Norwegian Theatre Academy!
Stortinget må sette kunnskapen i arbeid for å stoppe naturtapet
Utesteng Israel fra Eurovision!
Er det noe du vil endre?
Endringer skjer ikke ved å være stille. Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme? Start en sosial bevegelse ved å opprette en underskriftskampanje.
Start din egen underskriftskampanjeAndre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Nei til monstermaster, Nordhordland og Osterøy
1641 Laget: 2024-12-04
Stopp underfinansieringa av Trondheimsskolen!
2971 Laget: 2024-11-14
Utsettelse av nedleggelse av Laupstad oppvekstsenter til 2026
903 Laget: 2024-12-12
Nei til kutt til AKKS Bergen! - Vær med til å snu dette!
758 Laget: 2024-12-12
Redd Tveten Gård
1230 Laget: 2024-11-27
Underskriftskampanje for å bevare skoletilbudet ved Tvedestrand vgs
672 Laget: 2024-12-04
Nei til tvangsfraflytting i Austre Vågan.
651 Laget: 2024-12-13
Nei til vindturbiner i Bodøfjellene!
524 Laget: 2024-12-11
Stopp kutt i kommunal finansiering til Dans i Trøndelag
493 Laget: 2024-12-09
Ja til full utbygging av Saften
473 Laget: 2024-12-08
Stopp nedleggelse av Helset barnehage!
367 Laget: 2024-12-02
Høyrebyråden angriper - signer oppropet for å bevare søndagen som fridag i Oslo!
672 Laget: 2024-11-27
La bygdene i Vågan få ro til å vokse!
295 Laget: 2024-12-15
Stopp underfinansieringa av Stjørdalskolen
292 Laget: 2024-11-30
Døgnåpent PCI- senter i Bodø
604 Laget: 2024-07-22
Norges Ukraina-støtte må økes drastisk!
1604 Laget: 2024-11-25
BEVAR Energi og Miljøfag linja ved Stabekk VGS!
650 Laget: 2024-11-22
Stopp huggingen av Eventyrskogen!
240 Laget: 2024-12-18
NEI til reduksjon av åpningstidene i de kommunale barnehagene i Søndre Nordstrand!
385 Laget: 2024-11-26
Stopp kommunens misbruk av “samarbeidsproblemer” – Skriv under nå!
198 Laget: 2024-11-30