Si JA til #stillenatur

Gjest

/ #902 Re:

2013-12-03 10:57

#886: Gjest -

Skjønner dette skaper sterke følelser hos mange - på begge sider!

Sjekker du litt på hjemmesidene til importøren av Artic Cat så skjønner du kanskje hvorfor noen av oss er bekymret?

Sitat: "Du hører en dyp og intens brummelyd. Den er rendyrket og rå og får deg til å trykke enda hardere på gasshendelen og den invaderer kroppen din som et væskefylt virus. FAST IS GOOD" Sitat slutt.

Dersom man hadde vært sikker på at scooterkjørere vil holde seg til de løyper som er tilrettelagt for slik kjøring så hadde det nok vært til å leve med. Men med de resursser politiet har - i alle deler av landet - så kan man bare glemme enhver form for kontroll. Det blir fritt fram - er det noen av oss "byfolk" som "aldri .... sett en snøscooter engang" som velger å anmelde uvettig kjøring så får man vel den vanlig tilbakemeldingen om at "saken henlagt grunnet...." samtidig som man har lagt seg ut med en "parkdress" kledd tulling med hjelm som bedriver grisekjøring opp og ned fjellsidene. Hvem som bør gå i skammekroken overlater jeg til andre å vurdere. Min eneste grunn til å skamme meg måtte være at jeg har stemt på et parti som velger å stille seg bak et slikt forslag som dette.

Ha en god dag!