Si JA til #stillenatur

Gjest

/ #903 Re: Re:

2013-12-03 11:14

#902: - Re:

Så fint at du baserer meningene dine på hva som står skrevet på en hjemmeside, laget med salgstriks for å SELGE scootere til entusiaster som kanskje skal bruke de i konkuranser osv. Baserer meningene dine på hva du TROR kommer til å skje, når det aldri har vært testet ut her i landet, og skylder på at DU TROR det ikke vil bli kontroller fordi politiet har dårlige resursser. Fint og flott at vi som faktisk BOR her det gjelder og vet litt mer om saken enn dere og vet at det faktisk allerede i dag er mange store kontroller og helikoptere i sving for å ta ulovlig kjøring, har lyst til at vi skal kunne ha egne traseer for scooter kjøring ikke skal få det, fordi dere sitter i Oslo og leser hjemmesider som skremmer og mener det vil bli bråk på hytta. FLOTT! 

Er ikke en kjeft som klager i Sverige, og de har samme løsningen som Norge prøver å få frem nå, hvor det vil bli få og korte scootertrasser nede i dalene som det vil bli straffbart å ikke følge. Jeg har trua på at vi kan få like fornøyde parter som Sverige om vi finner en lignende løsning. Jeg vil ikke at det skal bli fritt frem for all kjøring på fjellet jeg heller, men det er tydeligvis det dere tror kommer til å skje.. Det vi vil er å få noen trasseer som vi kan bruke, det dere ikke vil er at det skal vli fritt frem.

Fritt frem blir det ALDRI! Så hvorfor kan ikke dere bare godta at vi møtes på midten, som Norge prøver å gjøre nå!

Takk