Dramatisk kutt for Kongshaug musikkgymnas

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dramatisk kutt for Kongshaug musikkgymnas

2022-12-05 14:31:17

Kjære alle dere som har skrevet under på vår kampanje!

Vi takker masse for ditt engasjement. Hittil har 2100 skrevet under kampanjen. I tillegg til denne har vi prøvd så godt som mulig å være aktive på sosiale medier og med politisk påvirkning. Det er veldig kjekt å kunne meddele at vi i morgen (6. desember) får et kort besøk av kunnskapsminister Tonje Brenna. Vi gleder oss veldig over dette og skal bruke halvtimen vi får med henne på en så god måte som mulig. Hun skal først få treffe alle de flotte elevene vår og deretter får vi en prat med henne om skolen vår, hvor mye den har betydd, og betyr, for mange og hvor viktig særtilskuddet er for at vi skal kunne opprettholde musikktilbudet på skolen. Vårt endelige mål med tilskuddet er å få det omgjort til en egen sats for musikklinjer, slik at statstilskuddet blir forutsigbart både for oss og departementet.

En god og fredfull adventstid ønskes alle!

Takknemlig hilsen fra Henning Iversen, rektor

Henning Iversen, Kongshaug musikkgymnas

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.