Slå ring om Sogn Jord- og Hagebruksskule

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Slå ring om Sogn Jord- og Hagebruksskule-oppropet.

Inger

#101 Ta vare..Bevare..

2014-05-11 18:48

- "Noen tror det ikke nytter, kaster tiden bort med prat, noen tror at vi kan leve av, plast og syntetisk mat"

Sogn Jord- og Hagebruksskule er den eneste skolen som formidler helhetlige, økologiske landbruksmetoder. Flere fortjener og lære å dyrke jorden med omsorg.

Gjest

2014-05-12 11:46

Staten støtter økologisk jordbruk, da trengs det og skolering til slik drift! Og dette er eneste tilbudet i landet, godt etablert, kunnskapsrike, slike vil vi ha! :-)

Gjest

2014-06-29 10:20

Skulen gjer ein kjempejobb og det burde vore heilt unødvendig å kjempe for han te kvar tid. Det tek mykjy av tia som kunne vore brukt betre. Sentrale politikarar har truleg (ein påstand som eg ynskjer er feil) lite kunnskap om norsk landbruk generellt og Sogn spesiellt. Kan vi få gjort noko med det så hadde det vore særs viktig

Gjest

2014-09-02 13:38

Dette burde angå ALLE! Det gjelder fremtidens mat-produsenter, vår jords og våre etterkommeres være eller ikke være! Det viktigste oppropet i dagens Norge!

Gjest

#105 Re:

2014-12-01 07:09

#1: -  

Eg huksar i 89, då Hernes ville legge den ned. Då var det Sølve i NRK som tok innersvingen på han. No ser det ut til at ein annan Stongfjordingm Gunhild har gjort ein god jobb i budsjettforhandlingane. 

Det er i grunn ganske rart at ein det skal vere vanskeleg for staten å yte midlar til norges viktigaste vidaregåande skule. 

Gjest

2016-08-25 06:18

Fordi jeg vil spise naturlig mat uten sprøyte midler.