Bevar Dans og Drama linjen ved St. Hallvard videregående skole!

Det er en kjent sak at Buskerud Fylkeskommune må spare penger i tiden fremover. Onsdag 4. september 2024 la fylkesadministrasjonen frem sitt budsjettforslag til fylkesutvalget. Inkludert sine kuttforslag. På videregående skole var forslagene DRASTISKE! Blant kuttforslagene er å legge ned dans og drama ved vår skole: St. hallvard videregående skole i Lier. Det blir opp til politikerne å vedta om de skal gå for alle kuttforslagene eller om de kan finne andre løsninger. Vi håper de forstår verdien i vår linje og vår skole, og at de bevarer linjen vår. Ungdommene vil prioriteres! Kunst og kultur ER viktig!

Og nå ønsker vi at FOLKET TALER! Dere! Skriv under her om du mener at linjen skal bevares, så skal vi samle underskrifter og overlevere til pressen og fylkesordføreren ved en passende anledning.

Dans/drama på St. Hallvard er en ettertraktet linje med et veldig godt rykte. Her trives vi som elever veldig godt og vi kan ikke tenke oss en skole og et fylke uten dette linjevalget. Er det dette Buskerud skal være? Vi mener: Det blir helt feil å legge ned dans og drama. Mener du også? Skriv da under her og DEL DEL DEL!

Sunniva Svendsen - elevrepresentant i Aksjonsgruppen Bevar DD ved St. Hallvard videregående skole    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godtar jeg at Sunniva Svendsen - elevrepresentant i Aksjonsgruppen Bevar DD ved St. Hallvard videregående skole vil kunne se all informasjon jeg oppgir på dette skjemaet.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.

Jeg samtykker til behandling av opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet for følgende formål: