COVIDVAKSINER - LA BARNA VÆRE I FRED
Kommentarer
#1401
Covid-vaksinene er pr. 02.09.21 fortsatt kun nødgodkjent. Barna blir uhyre sjelden alvorlig syke av Covid 19. Faren for alvorlige bivirkninger verre enn sykdommen og i sjeldne tilfeller død er dermed åpenbar. Covid-vaksinering av barn er derfor overgrep.Hans Christian Færden (Bærum, 2021-09-02)
#1405
Er helt enig i oppropetJan Christian Helsvig (Sandefjord, 2021-09-02)
#1407
Barna kan ikke bli utsatt for en eksperiment. Jeg referer til Nürnberg kodeksen som forbyr eksperimenter på mennesker.Barna har mild forløp av sykdommen, dødeligheten er på 0,003%. I tillegg viser det flere studier at barna har liten rolle i spredningen av Covid-19.
LA BARNA VERE I FRED!
Marina Gjestad (Sarpsborg, 2021-09-02)
#1408
Statistikken tilsier at det er større sjans for barn å bli alvorlig syke av vaksinen,enn av Corona. Langtidseffekt av vaksine er ikke kjent, og fremtiden vår ( altså barna) burde ikke være prøvekanin. La oss plante fingern i jorda å være litt føre var..Lena Lovise Brækkan (Rognan, 2021-09-02)
#1412
Jeg signerer fordi noen må stå opp for våre barn. Vi ser flere hundre tusen alvorlige bivirkninger registrert i USA og i Europa, men myndighetene bare turer fram. Har de glemt skandalen med svineinfluensa?Roy Halvorsen (Krokstadelva, 2021-09-02)
#1417
Ønsker ingen vaksine på barna.Nora Als (Oslo, 2021-09-02)
#1421
Jeg mener barn absolutt ikke skal utsettes for denne vaksinen som har ukjente bivirkninger og få fordeler for barn.Beate Lampe (Bergen, 2021-09-02)
#1429
Jeg protesterer på at barn som ikke blir farlig syk, skal motta denne vaksinen.At de kan smitte andre, så kan også fullvaksinerte!
Betly Kristiansen (Sandefjord, 2021-09-02)
#1431
Denne genterapien er et overgrep mot uskyldige barn.Elisabeth Munthe (Hjelmeland , 2021-09-02)
#1441
Immunforsvaret har bedre statistik enn vaksinen for denne gruppen. Og vaksinene er ikke ferdig ut-testet. Testingen skal ikke foregå på barn og unge.Thomas Johansen (Vestfold , 2021-09-02)
#1443
Myndighetenes opptreden er så vanvittig ute av proporsjoner når det gjelder dette viruset at jeg kan Ikke med min beste vilje forstå at folk går med på dette..Egil M Misje (Sveio , 2021-09-02)
#1445
Ulempene dette kan medføre for barn er enorme ift fordelene vaksiner kan ha for barn.Yashar Shabestari (Spikkestad, 2021-09-02)
#1452
Det er helt uforsvarlig å vaksinere barn med denne "såkalt vaksinen", da vi ikke vet langtidseffekter av den.Dette er et eksperiment som ikke er avsluttet før i 2023, og ihht antall alvorlige bivirkninger folk har pådratt seg burde være stoppet for lengst. De studiene som er utført på dyr har endt meget uheldig med massedød ihht fagfolk sine vurdering.
Da denne "såkalte vaksinen" og kun ser ut til, hvis i det hele tatt å "beskytte" den som tar den, så er risikoen for barn og unge så liten at de ikke bør bli foreslått for denne gruppen. Den ser og ut til å kunne skade våre barn, da bivirkningene ser ut til å være mange og alvorlige. Jeg håper folk vil lese seg opp og se at dette ikke er noen god ide😪. Vi må beskytte våre barn. De har et immunforsvar som vi ikke bør tukle med.
Heidi Presterud Wiese
Heidi Presterud Wiese (Løkenåsen 27, 2021-09-02)
#1453
Vi vet ikke konsekvensene av vaksineReidun Dalheim (Nordkjosbotn, 2021-09-02)
#1457
Mot barns rettigheterMelina K. Don (Hvalstad, 2021-09-02)
#1460
Å sprøyte unødvendige fremmede stoff i friske barn er galskap.Lillian Dahle (Sandnes , 2021-09-02)
#1461
På grunn av dette er galskap!!Sissel Karin Solberg (Varhaug, 2021-09-02)
#1462
Jeg signerer fordi det er ekstremt uansvarlig å gi barn som nesten uten unntak ikke blir syke en vaksine ingen vet langtidsplagene av.Anne C W Kristiansen (Saltnes, 2021-09-02)
#1467
Vaksinen er farlig for noen!Jørn Overgård (Foldereid, 2021-09-02)
#1469
Barn tåler bedre å få corona enn å få vaksine. De blir ikke alvorlig syke av corona. Med virus vil det alltid komme nye varianter.Janne Bragerhaug (Hønefoss, 2021-09-02)
#1470
Galskapen og fordummingen må ta sluttMorten Bakken (5253, 2021-09-02)
#1471
Barna blir mere skadet av vaksinen enn av selve covid 19....Vi må ikke la barna ofre seg for de voksne....i min verden er det motsatt...vi skal beskytte og ofre oss for barna...Linda Romarheim (Mjølkeråen, 2021-09-02)
#1473
Fordi det er galskap og forbrytelse mot menneskeheten å vaksinere barn og unge. Husk Nürnberg koden.Ole Gaustad (Fredrikstad , 2021-09-02)
#1477
Å vaksinere barn med denne vaksina er galskap! Russisk rullett med barnas fremtid og helse. Merkelig at det pushes så mye uprøvde hastegodkjente vaksiner.Cecilie Kloumann Kalleberg (Kristiansand , 2021-09-02)
#1485
Jeg signerer fordi dette ikke er en vaksine men ett biovåpenUlf Jacobsen (Levanger, 2021-09-02)
#1490
Barn blir nesten ikke syk av corona. Og vaksinen vet vi ikke nok om langtidsvirkninger. Det har vært mye bivirkninger på voksneGrethe Liseth (Bergen, 2021-09-02)
#1491
Jeg signerer fordi vi overhode ikke vet langtidsvirkninger av covid vaksinen. Den er enda ikke godkjent, og det kommer stadig fram flere historier om alvorlige bivirkninger.Ingrid Karlsen (Finnsnes, 2021-09-02)
#1499
Jeg signer fordi det er strider mot all fornuft.Barna trenger ikke vaksine for beskyttelse mot korona, de beskytter heller ikke de som er i såkalt faresone, da de allikevel kan bli smittet av covid og kan smitte andre.
Thomas Pettersen Kase (Trolldalen 1 , 2021-09-02)
#1501
Stans alle planer om å vaksinere barn med en eksperimentell coronavaksine!Sølvi Kvam (Ålesund, 2021-09-02)
#1510
Jeg har undersøkt og konkludert med at farene for bivirkninger av en evt vaksine er mye større en ved en evt gjennomgått sykdom. Når Naturlig immunitet også viser seg å være mye sterkere enn vaksine-immunitet, ser jeg ingen grunn til å utsette mitt barn eller meg selv for denne vaksinen!Lone Beate Ebeltoft (Tromso, 2021-09-02)
#1512
Dett er galskap å vaksinere noen som nesten ikke blir syke.Jarle Skånøy (Rissa, 2021-09-02)
#1519
Å sprøyte dette stoffet inni barn, og folk forøvrig, er kriminelt. INGEN har rett til å begå dette overgrepet!Brynhild Myrkaskog (Hurdal, 2021-09-02)
#1521
Jeg signerer fordi det å vaksinere et barn, med en vaksine som beviselig er utrygg, kan gi alvorlige bivirkninger og i verste fall død, er et fryktelig overgrep mot de som fortsatt ikke har rett til å ta sine egne valg.Paul Richard Waal Hem (Drammen, 2021-09-02)
#1527
Dette bare er helt forkastelig. Jeg har ikke ord. Hvordan har vi kommet hithen..Heidi Wiedemann (Larvin, 2021-09-02)
#1528
Viser til denne tidligere høringsuttalelsen fra Demokratene i Vestfold Telemark. Våre advarsler om et økt press for coronavaksinering mot barn- og ungdom har nå vist seg å være riktige!"Fylkeslaget for Demokratene i Vestfold og Telemark stiller seg sterkt negative til at coronapass er innført. Vi mener at det ikke finnes noen faglig begrunnelse for coronapass da også fullvaksinerte personer fortsatt kan bli smittet, samt videreføre smitte til andre.
Vi konstaterer at Covid-19 har svært lav risiko for død og kroniske lidelser. I særlig grad gjelder dette innenfor de yngste aldersgruppene hvor det naturlige immunforsvar ser ut til å takle Covid-19 godt. Fylkeslaget vil derfor avvise et massevaksineringsprogram som også inkluderer aldersgruppen 0 – 18 år. Vi ser en fare for at innføringen av coronapass vil medføre et ytterligere press for at også den yngste aldersgruppen vil måtte vaksineres, noe vi mener er både unødvendig og helsefaglig tvilsomt."
For Demokratene i Vestfold Telemark
Torgny Lars Bakken / Nestleder
Torgny Lars Bakken (Skien, 2021-09-02)
#1530
Barn skal ikke utsettes for gift sprøyte i kroppen som kan medføre sterilitet og sykdom for livet😡Grete Lillian Henriksen (Tønsberg, 2021-09-02)
#1550
Langtidsvirkninger er ikke kjent. Barn blir ikke alvorlig syke. Effekten samsvarer ikke med nytten.Tone K. Olsen (Oslo, 2021-09-02)
#1552
Dette går alt for langtTerje Nilsen (Mosjøen, 2021-09-02)
#1556
Jeg har på følelsen av at covid vaksinen er ulv i fåreklærTonje Marie (Tjøme, 2021-09-02)
#1558
Ikke nok at dere vil drepe de voksne delen av befolkningen, ja, de samme som dere stengte ned landet for i 2020, med et eksperimentelt uprøvd og ikke godkjent vaksine som holder på å ta livet av mange titusener hver dag over hele verden, men nå vil dere bruke dette på våre barn.Dette er ikke noe annet enn folkemord. Dere er ikke bedre en Nazi Tyskland når de brente uskyldige mennesker under 2. verdenskrig, og fortjener ikke noe annet enn det de fikk i straff for grusomheten de utførte mot menneskene mot deres vilje.
Nader Eide (Oslo, 2021-09-02)
#1563
❤Katrine Blomstrand (Ås, 2021-09-02)
#1567
Vaksiner er ikke trygge.Danuta Kozon (Siggerud, 2021-09-02)
#1571
FHI konkluderer med at:"13.1 Sykdoms- versus tiltaksbyrde.
En spesiell problemstilling for koronavaksiner er at ungdom rammes ujevnt av sykdomsbyrden og tiltaksbyrden. Som beskrevet ovenfor er risikoen for alvorlig sykdom og død som et resultat av infeksjon med SARS -covid-2 lav for unge. (...) Samtidig er det tvilsomt om en individuell kostnads-nytte-helsevurdering av vaksinasjon for den enkelte også er positiv i aldersgruppen 16-17 år."
-----
Med andre ord er det etisk problematisk å gå god for vaksinering av barn og unge da de ikke på individnivå har åpenbar positiv helsegevinst for vaksinering vs sykdomsforløp. Samtidig må vi huske på at Svineinfluensa vaksinen Pandermix ble kalt en "vaksinekatastrofe" ved 300 alvorlige bivirkninger. Nå er vi på 26 alvorlige bivirkninger ved nylig påbegynt vaksinering av unge. Vi vet heller ikke langtidseffekten av vaksineringen på barn og unge.
Dermed innebærer det en helsemessig risiko og etisk uforsvarlighet ved vaksinering av barn og unge med koronavaksiner som jeg som stortingskandidat ikke kan stille meg bak på nåværende tidspunkt og derfor går ut mot.
Truls Olufsen-Mehus (Hammerfest, 2021-09-02)
#1573
Det er ingen grunn til å gi barn en dårlig utprøvd vaksine med uante bivirkninger. Hvorfor begynne med barna når så stor del av befolkningen er vaksinert. Da skulle denne masse vaksineringen være stoppet for lengst og har null misjon.Aina Sandbakken (Brumunddal, 2021-09-02)
#1575
Vaksiner skal være frivillig, og åpent og skjult press for å ta de er totalt uakseptabelt og dette inkluderer corona pass og tvangstesting. Mitt barn skal få leve fryktfritt for politikere og medias hysteri.Marijana Kristiansen (Fredrikstad , 2021-09-02)
#1577
Jeg mener nok er nok!Åse Granaas Hanse (Våler , 2021-09-02)
#1581
Hundretusenvis av alvorlige side effekter frå vaksinene er rapportert, og å sjå i heile verda, som er langt flere enn plager oppstått frå selve viruset dei faktisk skal beskytte mot.Og vaksinerte blir jo smittet alikavel! Etter 3 vaksiner óg.!
La barn være sunn og frisk på Naturlig vis, og beskytt dei ALLE mot slike eksperimentelle kunstige injeksjoner som dette!
Kay Asle Grimelid Birkeland (Stongfjorden , 2021-09-02)
#1585
Jeg signerer fordi jeg ønsker at barna ikke skal være med i ett medisinsk eksperiment. At de ikke skal bli utsatt for unødig skade. Vil at de skal få naturlig immunitet og ha ett sunt forhold til sykdom, bakterier og seg selvThea Cassandra Moa-Larsen (Vestby, 2021-09-02)
#1586
Dette er gått over alle grenser, en eksperimentell injeksjon som ødelegger og tar livet av folk, og nå skal dem begynne med shottene på barna også 😡Frank Sletten (Tønsberg , 2021-09-02)
#1587
Det er rett og slett ingen grunn til å vaksinere barn som ikke blir alvorlig syke av covid, og det voksne som ønsker å ta vaksine har allerede fått tilbud.Diego Belda (Nesodden, 2021-09-02)
#1588
Jeg ønsker ikke at våre barn (eller voksne) skal utsettes for en vaksine som fremdeles er i teststadiet og vi ikke aner hvilke bivirkninger som ligger 1 år, 10år eller 20 år frem i tid.Jeg ønsker heller ikke at Bill Gates skal diktere verdens helsepolitikk, en mann uten tung faglig bakgrunn og skrøyter over hvor mye penger han skal tjene på å tvangsvaksinere verdens befolkning.
Thomas Melberg (Stavanger, 2021-09-02)
#1590
Vaksinen har ikke nok forskning mtp langtidseffekter på barn.Nina Sundby (Holmestrand, 2021-09-02)
#1592
jeg er enig, immunitet oppnår de best selv, barna skal ikke brukes som brikker i et spill, vi trenger flokk immunitet, ikke flokk mentalitetHege Miles (Sandefjord, 2021-09-02)
#1599
Barn får svært sjelden alvorlig Covid-19, men får oftere enn vanlig alvorlige bivirkninger fra vaksinene. Det gir ingen mening å utsette de for bivirkningsrisiko når de ikke har svært liten risiko som uvaksinert.Jan Erik Horgen (Nittedal, 2021-09-02)