Stopp rivingen av Bamses pub

IMG_2427.jpegKjære venner. Det nasjonale landemerket Bamses pub står nå i fare for å forsvinne for alltid. Nidaros Næring planlegger å bygge et seks etasjers bygg med 24 leiligheter, kontorer og parkeringskjeller på eiendommen. Hvem profitterer av dette? Kun meglere og gårdseiere. Hva mister vi? En kulturarv som er viktig for identiteten og tilhørigheten til Stjørdal. Visker vi ut den, mister vi det kulturskatten Bamses er og fortsatt kan være for innbyggerne og besøkende.

Les mer om saken i Bladet her (bak betalingsmur)

Vedtak om riving skal opp til høring nå i august. Om man møter folk i rette generasjoner er det mer sannsynlig at de forbinder Stjørdal med Bamses pub, enn andre landemerker som helleristninger, Steinvikholmen og Hegra festning. Nå er det siste sjanse, skal vi virkelig miste dette kulturminnet her? Signer og del dette oppropet.

Hedda Kristine Bremseth    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godtar jeg at Hedda Kristine Bremseth vil kunne se all informasjon jeg oppgir på dette skjemaet.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.

Jeg samtykker til behandling av opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet for følgende formål:
Jeg samtykker til at Hedda Kristine Bremseth kan overlevere opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet til følgende parter: