IKKE STENG VARATUN HUNDEPARK !

IKKE STENG VARATUN HUNDEPARK ! / Kunngjøringer / Takk for engasjemang. / Kommentarer


Gjest

#1

2023-04-06 15:39

Det var posetive føringer og godt jobba til nå. La oss bare stå sammen og dette vil gå bra ! Takker for info så langt 👍

Anonymous

#2

2023-07-04 11:03

Saken om klager fra naboene er på ingen måte over !! Jeg har fått info om at rapporten etter støymåling nå er sendt kommunen. Måleren har stått ett par døgn inne i parken og 7 døgn utenfor mot naboene. Denne blir offentlig litt senere. Jeg er ikke ekspert og gjengir bare her det som ble meg fortalt. Det finnes grenseverdier på 60 db i regelverk for det som kan anses som akseptabelt. Verdier målt i parken varierer mellom 50 og 70. Altså noe over i noen perioder. Infoen jeg fikk er at det på formiddag mellom kl 10/ 11 er perioder med 2/3 minutter med høye verdier. Samme er på ettermiddag etter arbeid. Men målingene viser også at det er rolig mye av tiden. Det ropes høyt og mye fra motstandere av parken. DERFOR ! Vi må IKKE sitte stille og tro at dette order seg, for det er ikke noen garanti for at det blir fortsatt åpen park for hundene våre. Gi klare beskjeder til de du møter i parken som lar sin hund lage mye lyd ( ja, vi vet alle at hunder kan lage lyd) For den hunden som kanskje lager lyd hver gang den er i parken kan faktisk påvirke i negativ retning. Ta kontakt med politikere og fortell hva parken betyr for deg og din hund. Ta kontakt med Sandnes kommune ! Vis for alle at DU ønsker fortsatt drift av denne ene plassen i hele kommunen der hunder kan ha fri utfoldelse !



Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...